Miláčku, budu filmová hvězda

2. 07. 2020 15:36:19
Blýsknout se v celovečerním rodinném filmu by odmítl leda pošetilec. Vnoučata na mě jednou budou pyšná. A navíc mě i za 30 let uvidí při každé repríze ještě bez berlí, naslouchátka...

Konečně se na mě usmálo štěstí. Tento týden bude u nás ve znamení filmařů a filmu. Režisér F. A. Brabec natočí ve Velvarech některé záběry do svého rodinného filmu Gump. Hlavní roli v něm hrají pejsek Gump a Bolek Polívka. Tedy herec Bolek Polívka, abyste si nemysleli, že tam hrají hlavní roli pejsci dva. Jen se nesmějte, že by nikdo čtyřnohému příteli nedal takové jméno. Pejsek mojí kamarádky se například jmenuje George Cloony, volají na něj Klůny. A u veterináře jsem jednou potkala paní s jezevčíkem. Jezevčík se jmenoval František Filipovský. Říkala mu Fando, ale nejprve mi ho představila celým jménem.

Ale zpět k filmu. Před chvílí jsem se dočetla, že i já mám možnost se ve filmu proslavit. Produkce natáčení totiž vyzývá místní obyvatele, aby se stali členy komparsu. Tomu snad nelze odolat. Blýsknout se v celovečerním filmu by odmítl leda pošetilec.

Představuji si, jak na mě jednou budou vnoučata pyšná, a taky jak v kině okřikují hlučící diváky, aby byli zticha a nerušili záběr, kde sedím v místním kostele svaté Kateřiny a vroucně se modlím, nebo jak prolévám alkohol hrdlem v restauraci Paris. To jsou obě místa, kde se bude natáčet. A těm mým mrňouskům budou zářit očička nadšením, že mě vidí sedět na sedadle vedle nich a zároveň stihnu být i na filmovém plátně. Ale taky je možné, že se čas premiéry filmu protáhne, takže se vnoučata budou puberťácky ošklíbat, že jim dělám ostudu, i když vskrytu duše budou cítit hrdost, že jsem se nebála do toho nejistého podniku vstoupit a nést herecky nezkušenou kůži na trh, protože takoví hajzlíci, aby ze mě měli druhý vánoce, to snad nebudou. A navíc mě při každé televizní repríze i za třicet let uvidí ještě celkem k světu - bez berlí, naslouchátka a inkontinenčních pomůcek. Tak, Zdeni, do toho, pěkně se obleč a vyfenuj vlasy, ať máš jistotu, že si tě vyberou.

Moment, ježišmarjá, vždyť já přece žádná vnoučata nemám... a bohužel ani mít nebudu, tak co bych lezla k filmu. No to tedy bylo o fous. Je zajímavé, jaké zdánlivě nepodstatné drobnosti rozhodují o tom, jestli se člověk proslaví. Tak než pro mě nastanou lepší filmové časy, pustím si o tom zatím písničku, jejíž název jsem si vypůjčila do titulu dnešního blogu:

https://www.youtube.com/watch?v=ldtSsCDUvIQ

Autor: Zdeňka Ortová | čtvrtek 2.7.2020 15:36 | karma článku: 19.99 | přečteno: 571x

Další články blogera

Zdeňka Ortová

Domácí výroba impotentního manžela

Je všeobecně známo, že výběr zaručeně motivujících slov může na manžela i po mnoha společně prožitých letech působit jako afrodiziakum. Ale na druhé straně...

27.3.2024 v 7:38 | Karma článku: 27.16 | Přečteno: 1002 | Diskuse

Zdeňka Ortová

Český lev a filmy, které nepotěší

Já vím, že je potřebné točit vážné filmy s velkým poselstvím, filmy, které hledají pravdy a rozdírají duše i svědomí, filmy, které diváka zarazí do sedadla a sevřou mu hrdlo.

11.3.2024 v 7:34 | Karma článku: 44.80 | Přečteno: 5451 | Diskuse

Zdeňka Ortová

Politik by vymámil z jalové krávy tele

Stačí zajít na předvolební mítink, politické shromáždění, podívat se na televizní zprávy či nakouknout do poslaneckých lavic.

9.3.2024 v 9:22 | Karma článku: 38.16 | Přečteno: 2704 | Diskuse

Zdeňka Ortová

Nevíte, kdo napsal Sbohem armádo?

Jako knihovnice jsem na různé dotazy zvyklá, jenže čtenáři se často domnívají, že jsem něco mezi encyklopedií a googlem.

6.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 33.08 | Přečteno: 1049 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 20.76 | Přečteno: 292 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 33 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 502 | Diskuse
Počet článků 503 Celková karma 32.13 Průměrná čtenost 2202

Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...