Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Už dlouho jsem svým příchodem nikde výrazně nesnížila věkový průměr

Chodila jsem mezi veterány celé dopoledne a bylo mi fajn. Už dlouho jsem svým příchodem nikde výrazně nesnížila věkový průměr. Až dnes.

Zvu vás na foto procházku plnou historických vozidel, která dnes dopoledne v rámci tradiční akce Stopou Slánského Oriona byla viděna na náměstí ve Velvarech. A byla to podívaná úžasná i pro mě, které je zle od žaludku i ve výtahu v Labuti, natož v automobilu, kde se kolem krajina nepřetržitě míhá jako skupina maratonců a auto se hýbe, houpá, drncá, zatáčí...

Na již 16. ročník setkání majitelů veteránů zářilo od rána sluníčko a přilákalo opravdu velké množství diváků. A že se bylo na co dívat, to bych chtěla dokumentovat několika fotografiemi a drobnými komentáři:

Červenou mám ráda, odstartovala jsem tedy prohlídku od ní.
Zelená bývám v autě pravidelně, ale ne takhle krásně.
Další červená krása, začínám roztávat.
Tak tímhle bych se možná i svezla, ale musel by mít dokořán otevřená okýnka.
Věděli jste, že někteří veteráni mají obličeje?
Vím, že pro technické fajnšmekry je to zajímavá podívaná, ale mně zvednutá kapota a odhalené útroby vždycky připomínají situaci, jako by dámě někdo nadzvedl sukni a teď se všichni kouknou :-)
Některé automobily již měly připravené pasažéry.
... ale není pasažér jako pasažér.
Sluníčko pálilo tolik, že jsem občas fotila popaměti, proto našemu Mariánskému sloupu chybí vršek. Ale i tak památka na oběti morové epidemie vypadá ve společnosti veterána skvostně.
Tak tímhle bych mohla jezdit bez obav. Ale jen jako náklad.
Pro Citroeny jsem vždycky měla slabost. Ony pro mě evidentně ne, proto jsem žádným nikdy nejela.
Modrá je dobrá, už je to tak.
Dovolte, abych se začervenala, protože dopoledne jsem zakončila opět u červené.

Bylo to krásné a voňavé dopoledne. Voňavé proto, že všechna auta byla zaparkovaná a túrovat začala až těsně před startem, ale to už jsem byla zpátky doma. Samozřejmě jsem šla pěšky.

Přesně za rok se bude konat další ročník, třeba se na něm potkám i s vámi.

Autor: Zdeňka Ortová | pondělí 8.5.2023 21:39 | karma článku: 22,17 | přečteno: 484x
  • Další články autora

Zdeňka Ortová

Když děkovnou řeč nezvládnou ani spisovatelé, jak můžou obstát zpěváci

Určitě taky znáte ten divácky zoufalý pocit, když v televizi sledujete předávání cen některé z uměleckých soutěží a anket.

21.4.2024 v 9:58 | Karma: 29,26 | Přečteno: 785x | Diskuse| Kultura

Zdeňka Ortová

Když se vám klíště zakousne na choulostivém místě

Klíšťata netrpí studem a vlezou vám kamkoli. Mají na lidech nejraději teplá, tenká a vlhká místa. Snadno se k nim přisají a udělají si tam pelíšek.

14.4.2024 v 8:43 | Karma: 37,29 | Přečteno: 6747x | Diskuse| Ostatní

Zdeňka Ortová

Zdvořilý důchodce se penze nedožije

Jednáním o zvyšování věku odchodu do důchodu se nějak nedaří, ačkoli jedno se zdá jisté. Tomuto zvýšení se zřejmě do budoucna vyhnout nelze.

9.4.2024 v 9:54 | Karma: 41,89 | Přečteno: 5751x | Diskuse| Ostatní

Zdeňka Ortová

Chcete být zdraví? Jezte hodně dravě!

Nedivím se, když na návštěvě u babičky raději než po kolečku cukety, sáhnete po čerstvém štrúdlu a libujete si, že možná nebudete žít tak dlouho, ale za to radostněji.

4.4.2024 v 14:01 | Karma: 24,68 | Přečteno: 742x | Diskuse| Ostatní

Zdeňka Ortová

Letos jsem hodovníkům vajíčka nedávala. Víte, jak jsou drahý?

A protože nouze naučila Dalibora housti, dostala jsem nápad za všechny prachy, a přitom skoro zadarmo.

1.4.2024 v 15:52 | Karma: 29,68 | Přečteno: 908x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  13:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Zakázky TSK jen vyvoleným. Za manipulaci tendrů soudí 15 lidí a čtyři firmy

23. dubna 2024  13:46

Hlavní líčení v kauze zmanipulovaných zakázek Technické správy komunikací hlavního města Prahy...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,60
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik