Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

R^ pěkně se to čte:-), paráda, kde jste byla, tak dlouho?

1 0
možnosti
Foto

Jiřinko, děkuji, to je od vás milé. A kde jsem blogově byla? Nu, psala jsem fejetony pro časopisy a noviny. A vydala postupně 10 knih, z toho 3 fejetonové. Ale na psaní blogu jsem se dlouho chystala, tak snad se mi občas povede vyloudit na něčí tváři úsměv. To bych si moc přála.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jako sběratel citátů mám v hlavě, že jste z Kladenska. Tak v dobách mého dětství hrávalo Kladno hokejovou ligu, jeden z útočníků se jmenoval Wimmer. A tak bylo k zaslechnutí v rozhlasových reportážích, že "vymrdal gól"... Omlouvám se.

1 0
možnosti
Foto

Vůbec se, Michale, neomlouvejte, tuto skvělou češtinářskou perličku mám taky moc ráda. Kdepak, kam se hrabou všechny triky na kouzlo nechtěného. Josefa Wimmera jsem sice bohužel naživo hrát neviděla, ale samozřejmě jako velká fanynka o něm vím. Když hrál za Kladno, nosil na dresu číslo 17. Děkuji za milou připomínku.

0 0
možnosti
Foto

Dát nosy na stůl je dobré, ale nesmí mít člověk rýmu. Článek se mi moc líbil, je takový optimistický. S různými "omyly " jsem se setkala, ne:-)jednou jsme se tak bavili, že jsme dávali různá slova k sobě a posílali z pusy do ucha- říkalo se tomu tichá pošta. Co tehdy vylezlo na konci, bylo hodně zajímavé. Asi jako jeden o voze, druhý o koze.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji hlavně za milou připomínku tiché pošty. Také jsme ji hrávali. Čím víc bylo účastníků, tím bizarnější výsledek doputoval k uchu poslednímu. :-)

0 0
možnosti

Ano, máte pravdu. Myslím, že žádný jiný jazyk nemůže konkurovat češtině v její "barevnosti" a kreativitě:-)R^ (nosy se fakt povedly:-))

1 0
možnosti
Foto

A proto ji máme tak rádi. My, děvčata, rády :-)!

0 0
možnosti
JS

:-)pěkně napsáno, pěkně se četlo R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Docela pěkně se i psalo :-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS