Děkujeme za pochopení.
K64l39á19r85a 42T89ů24m53o31v28á
A víte, co je hororová cesta? Autobus sjíždí dolů serpentinami a řidič řve do telefonu: "Vole, mně to nebrzdí, vole!" Opravdu se stalo.
J34i78ř96í 10H64e95r42m58á73n17e42k
Na silnici, stejně jako mnohde jinde platí nominální pravidla a reálné věci.
Nominální je to, co je pro všechny. Pro průměr. Hlavně rychlost.
Tu každý vnímá a zvládá jinak, ale ty limity jsou stanovené tak, že by je měl zvládat každý.
Je ošklivé to přiznat, ale jednou kdysi jsem se na R10, nyní D10 honil s druhým BMW a tachometr mi ukazoval dost přes 200. Autíčko pak trochu smrdělo, jak se vše vypalovalo.
Byla to rychlost hrubě nepovolená, rychlost, kvůli které bych dnes zcela jistě přišel o papíry, ale zvládal jsem ji.
A aniž bych chtěl jakkoli toho řidiče omlouvat, jen ať ho pěkně zpokutují, tak si myslím, že žádné zvláštní nebezpečí nehrozilo.
Z86d64e31ň66k70a 52O79r48t58o14v28á
Srdečně zdravím a děkuji za názor.
Z38u89z97a51n18a 39Z83a54j57í34c51o13v38á
hmmm...tak to já jsem zažila řidiče, co nejen telefonoval, ale psal sms! A to byla teda jízda! Naštěstí jsem nebyla jediná, komu se to nelíbilo a ten řidič už nejezdí. To byl fakt magor.
Z18d38e26ň31k24a 56O72r95t63o10v17á
Zuzanko, s těma esemeskama jste mě tedy "pobavila". V takovou chvíli si člověk říká, že ho snad šálí zrak, co?
P25a88v19e75l 93Ď27u98r89a49n
Skutečně se předmětného řidiče nechci zastávat, jen jako někdejší šofér veřejné přepravy osob dodávám, že horší, než vlastní telefonický hovor, je nekonečné množství telefonátů cestujících probíhajících v průběhu každé jízdy za řidičovými zády (autobusy nebo tramvaje dělají kravál, takže lidé do svých aparátů mluví opravdu velmi nahlas...).
Z16d12e22ň86k13a 74O28r59t17o44v61á
To máte pravdu. I mně přijde bezohledné, když si pasažéři hlasitě vyřizují telefonáty, nebo jakkoli nepřiměřeně hlučí a ruší pozornost řidiče.
M91i57c41h36a58l 34S12v41o32b79o38d81a
Můžete mi odpovědět?Nahlásila jste tohoto konkrétního řidiče do podniku,kde pracuje,nebo policii?Ono je hrozně jednoduché nahlas nadávat a napsat blog,ale jít na policii nebo zavolat do podniku je už složitější,protože se člověk stává bonzákem.
Z55d36e28ň29k17a 60O39r35t61o62v32á
Dobrý den. Asi jsme se nepochopili. Problém není v nás cestujících, ale v řidiči. My, kdo jsme v tom dopravním prostředku seděli, jsme fakt nic neprovedli. Co se týká mojí osoby, já mám svědomí čisté. Jak jste se dočetl, postavila jsem se při minulé jízdě šoférovi tváří v tvář, nikomu jsem nežalovala, nikde po straně nenadávala. Co bylo třeba, jsem mu řekla z očí do očí. Blog jsem nepsala proto, abych řidiči ukázala, zač je toho loket, ale protože vím, že toto téma třeba zaujme další lidi, kteří se kvůli chování řidiče necítili bezpečně. Život a zdraví máme jen jedno.
M16i25r38o27s48l37a22v 87B28u48č25e93k
K problematice mám blízko, tedy sděluji. Řidič busu, je pracovníkem veřejných SLUŽEB, na úseku konkurenčního prostředí. Kterýkoliv cestující je jeho KLIENT, kterému tedy SLOUŽÍ ! Pokud vozidlo není vybaveno vysílačkou - může přijmout SLUŽEBNÍ pokyny mobilem, (změna dispozic, trasy, výluka). Bezpečnost klientů - zastavit - následně informovat ... On porušil pravidla 2x. Pošlapal jméno firmy + nedbal zásad Silničního Zákona. Těžké porušení pracovní kázně ! ... (Dodávám, je v podstatě neuvěřitelné, že případy existují, školí se na to, upozorňuje) ...
J82a62n 60D51o90č84e76k19a21l
Doporučuji propříště tu koloběžku! Neviděl jsem jedinou statistiku, kolik dopravních nehod je způsobeno telefonováním za jízdy v poměru k uskutečněným hovorům. Zákon je jedna věc - realita druhá. Denně vidím desítky lidí za volantem s mobilem u ucha a víceméně se prd děje. Takže třeba by ta statistika vypadala takto: 3.000.000 telefonátů : 1 havárie. To už snad je nebezpečnější, když do vozu vlétne vosa (včela).
Z33d56e85ň68k82a 66O67r29t81o81v97á
Když řidič veze 35 cestujících, za jejichž bezpečný převoz je zodpovědný, tak zákony prostě dodržovat musí. Přes to vlak nejede. Soustavné telefonování, vyřizování soukromých hovorů a držení volantu jednou rukou v plném městském provozu moc bezpečný pocit nevyvolávají. Vzhledem k tomu, že jsem jako pasažér na vlastní kůži zažila nehodu autobusu, která se stala vinou řidiče, který se nevěnoval řízení a neustále chtěl komunikovat s cestujícími (vezl nás coby zájezd z podnikové dovolené v Krkonoších), už nikdy se nebudu cítit za zády šoférů tohoto typu bezpečně.
- Počet článků 512
- Celková karma 31,83
- Průměrná čtenost 2182x
Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:
https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524