Děkujeme za pochopení.
K68l67á60r84a 34T57ů93m40o69v32á
A víte, co je hororová cesta? Autobus sjíždí dolů serpentinami a řidič řve do telefonu: "Vole, mně to nebrzdí, vole!" Opravdu se stalo.
J13i59ř70í 69H57e51r48m62á78n60e97k
Na silnici, stejně jako mnohde jinde platí nominální pravidla a reálné věci.
Nominální je to, co je pro všechny. Pro průměr. Hlavně rychlost.
Tu každý vnímá a zvládá jinak, ale ty limity jsou stanovené tak, že by je měl zvládat každý.
Je ošklivé to přiznat, ale jednou kdysi jsem se na R10, nyní D10 honil s druhým BMW a tachometr mi ukazoval dost přes 200. Autíčko pak trochu smrdělo, jak se vše vypalovalo.
Byla to rychlost hrubě nepovolená, rychlost, kvůli které bych dnes zcela jistě přišel o papíry, ale zvládal jsem ji.
A aniž bych chtěl jakkoli toho řidiče omlouvat, jen ať ho pěkně zpokutují, tak si myslím, že žádné zvláštní nebezpečí nehrozilo.
Z88d18e19ň43k50a 67O16r72t68o55v75á
Srdečně zdravím a děkuji za názor.
Z88u35z86a56n69a 58Z59a63j37í11c98o67v96á
hmmm...tak to já jsem zažila řidiče, co nejen telefonoval, ale psal sms! A to byla teda jízda! Naštěstí jsem nebyla jediná, komu se to nelíbilo a ten řidič už nejezdí. To byl fakt magor.
Z25d15e87ň96k60a 59O89r92t40o96v82á
Zuzanko, s těma esemeskama jste mě tedy "pobavila". V takovou chvíli si člověk říká, že ho snad šálí zrak, co?
P45a55v76e33l 59Ď21u98r28a34n
Skutečně se předmětného řidiče nechci zastávat, jen jako někdejší šofér veřejné přepravy osob dodávám, že horší, než vlastní telefonický hovor, je nekonečné množství telefonátů cestujících probíhajících v průběhu každé jízdy za řidičovými zády (autobusy nebo tramvaje dělají kravál, takže lidé do svých aparátů mluví opravdu velmi nahlas...).
Z74d71e50ň81k60a 98O14r47t17o68v69á
To máte pravdu. I mně přijde bezohledné, když si pasažéři hlasitě vyřizují telefonáty, nebo jakkoli nepřiměřeně hlučí a ruší pozornost řidiče.
M24i18c62h65a42l 78S60v10o23b62o91d51a
Můžete mi odpovědět?Nahlásila jste tohoto konkrétního řidiče do podniku,kde pracuje,nebo policii?Ono je hrozně jednoduché nahlas nadávat a napsat blog,ale jít na policii nebo zavolat do podniku je už složitější,protože se člověk stává bonzákem.
Z83d60e15ň81k66a 43O29r96t63o41v74á
Dobrý den. Asi jsme se nepochopili. Problém není v nás cestujících, ale v řidiči. My, kdo jsme v tom dopravním prostředku seděli, jsme fakt nic neprovedli. Co se týká mojí osoby, já mám svědomí čisté. Jak jste se dočetl, postavila jsem se při minulé jízdě šoférovi tváří v tvář, nikomu jsem nežalovala, nikde po straně nenadávala. Co bylo třeba, jsem mu řekla z očí do očí. Blog jsem nepsala proto, abych řidiči ukázala, zač je toho loket, ale protože vím, že toto téma třeba zaujme další lidi, kteří se kvůli chování řidiče necítili bezpečně. Život a zdraví máme jen jedno.
M77i52r61o51s75l49a62v 59B15u82č88e37k
K problematice mám blízko, tedy sděluji. Řidič busu, je pracovníkem veřejných SLUŽEB, na úseku konkurenčního prostředí. Kterýkoliv cestující je jeho KLIENT, kterému tedy SLOUŽÍ ! Pokud vozidlo není vybaveno vysílačkou - může přijmout SLUŽEBNÍ pokyny mobilem, (změna dispozic, trasy, výluka). Bezpečnost klientů - zastavit - následně informovat ... On porušil pravidla 2x. Pošlapal jméno firmy + nedbal zásad Silničního Zákona. Těžké porušení pracovní kázně ! ... (Dodávám, je v podstatě neuvěřitelné, že případy existují, školí se na to, upozorňuje) ...
J82a30n 88D96o98č92e31k80a73l
Doporučuji propříště tu koloběžku! Neviděl jsem jedinou statistiku, kolik dopravních nehod je způsobeno telefonováním za jízdy v poměru k uskutečněným hovorům. Zákon je jedna věc - realita druhá. Denně vidím desítky lidí za volantem s mobilem u ucha a víceméně se prd děje. Takže třeba by ta statistika vypadala takto: 3.000.000 telefonátů : 1 havárie. To už snad je nebezpečnější, když do vozu vlétne vosa (včela).
Z72d59e76ň87k87a 89O26r18t33o73v98á
Když řidič veze 35 cestujících, za jejichž bezpečný převoz je zodpovědný, tak zákony prostě dodržovat musí. Přes to vlak nejede. Soustavné telefonování, vyřizování soukromých hovorů a držení volantu jednou rukou v plném městském provozu moc bezpečný pocit nevyvolávají. Vzhledem k tomu, že jsem jako pasažér na vlastní kůži zažila nehodu autobusu, která se stala vinou řidiče, který se nevěnoval řízení a neustále chtěl komunikovat s cestujícími (vezl nás coby zájezd z podnikové dovolené v Krkonoších), už nikdy se nebudu cítit za zády šoférů tohoto typu bezpečně.
Žebříčky
- Markéta Šichtařová
Čelíme statistickému zkreslení
- Jiří Turner
Hloupí Švédové vstupují do NATO a prozíraví Slováci možná opráší Varšavskou smlouvu
- Jiří Turner
Tomáš Klus, Tomáš Halík a jiní „pomatenci“
- Josef Nožička
Kdo všechno je vlastně podle ministra Lipavského "bezpečnostním rizikem"?
- Eduard Gajdoš
Co doopravdy řekl Bill Clinton v Praze a co slyšeli Češi. Má cenu jednat s Rusy?
- Milan Smutný
Za e-autem v Německu zůstávají emise CO2 emise dvakrát vyšší než ze spalovacích motorů
- Bohumír Šimek
Akce překabátěných komunistů
- Irena Houdková
Šéf začal kolegyni zvát na samostatné porady. Nebo to nebyly porady?
- Tomáš Vodvářka
Platby u lékaře jako never ending story
- Aleš Merta
Volby do Evropského parlamentu rozhodne "pražská kavárna"
- Josef Nožička
Kdo všechno je vlastně podle ministra Lipavského "bezpečnostním rizikem"?
- Petr Hannig
Poslední papež se jim náhle nehodí.
- Markéta Šichtařová
Čelíme statistickému zkreslení
- Jiří Turner
Hloupí Švédové vstupují do NATO a prozíraví Slováci možná opráší Varšavskou smlouvu
- Milan Smutný
Za e-autem v Německu zůstávají emise CO2 emise dvakrát vyšší než ze spalovacích motorů
- Jan Ziegler
Co se divíte Češi, Hitler Vás neokupoval, pouze prosazoval svoje zájmy
- Ivan Chválny
Český Absurdistán aneb Babišova posedlost komprem
- Jiří Jurčák
Výbuch demokratické sopky a výron té správné demokratické demokracie
- Tomáš Vodvářka
Platby u lékaře jako never ending story
- Tomáš Flaška
My, nebozí manipulovaní Češi, jsme se nějak vymkli kontrole