Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A víte, co je hororová cesta? Autobus sjíždí dolů serpentinami a řidič řve do telefonu: "Vole, mně to nebrzdí, vole!" Opravdu se stalo.

1 0
možnosti
Foto

Na silnici, stejně jako mnohde jinde platí nominální pravidla a reálné věci.

Nominální je to, co je pro všechny. Pro průměr. Hlavně rychlost.

Tu každý vnímá a zvládá jinak, ale ty limity jsou stanovené tak, že by je měl zvládat každý.

Je ošklivé to přiznat, ale jednou kdysi jsem se na R10, nyní D10 honil s druhým BMW a tachometr mi ukazoval dost přes 200. Autíčko pak trochu smrdělo, jak se vše vypalovalo.

Byla to rychlost hrubě nepovolená, rychlost, kvůli které bych dnes zcela jistě přišel o papíry, ale zvládal jsem ji.

A aniž bych chtěl jakkoli toho řidiče omlouvat, jen ať ho pěkně zpokutují, tak si myslím, že žádné zvláštní nebezpečí nehrozilo.

0 0
možnosti
Foto

Srdečně zdravím a děkuji za názor.

0 0
možnosti
Foto

hmmm...tak to já jsem zažila řidiče, co nejen telefonoval, ale psal sms! A to byla teda jízda! Naštěstí jsem nebyla jediná, komu se to nelíbilo a ten řidič už nejezdí. To byl fakt magor.

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, s těma esemeskama jste mě tedy "pobavila". V takovou chvíli si člověk říká, že ho snad šálí zrak, co?:-)

0 0
možnosti

Skutečně se předmětného řidiče nechci zastávat, jen jako někdejší šofér veřejné přepravy osob dodávám, že horší, než vlastní telefonický hovor, je nekonečné množství telefonátů cestujících probíhajících v průběhu každé jízdy za řidičovými zády (autobusy nebo tramvaje dělají kravál, takže lidé do svých aparátů mluví opravdu velmi nahlas...).

0 1
možnosti
Foto

To máte pravdu. I mně přijde bezohledné, když si pasažéři hlasitě vyřizují telefonáty, nebo jakkoli nepřiměřeně hlučí a ruší pozornost řidiče.

0 1
možnosti

Můžete mi odpovědět?Nahlásila jste tohoto konkrétního řidiče do podniku,kde pracuje,nebo policii?Ono je hrozně jednoduché nahlas nadávat a napsat blog,ale jít na policii nebo zavolat do podniku je už složitější,protože se člověk stává bonzákem.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Asi jsme se nepochopili. Problém není v nás cestujících, ale v řidiči. My, kdo jsme v tom dopravním prostředku seděli, jsme fakt nic neprovedli:-). Co se týká mojí osoby, já mám svědomí čisté. Jak jste se dočetl, postavila jsem se při minulé jízdě šoférovi tváří v tvář, nikomu jsem nežalovala, nikde po straně nenadávala. Co bylo třeba, jsem mu řekla z očí do očí. Blog jsem nepsala proto, abych řidiči ukázala, zač je toho loket, ale protože vím, že toto téma třeba zaujme další lidi, kteří se kvůli chování řidiče necítili bezpečně. Život a zdraví máme jen jedno.

0 0
možnosti

K problematice mám blízko, tedy sděluji. Řidič busu, je pracovníkem veřejných SLUŽEB, na úseku konkurenčního prostředí. Kterýkoliv cestující je jeho KLIENT, kterému tedy SLOUŽÍ ! Pokud vozidlo není vybaveno vysílačkou - může přijmout SLUŽEBNÍ pokyny mobilem, (změna dispozic, trasy, výluka). Bezpečnost klientů - zastavit - následně informovat ... On porušil pravidla 2x. Pošlapal jméno firmy + nedbal zásad Silničního Zákona. Těžké porušení pracovní kázně ! ... (Dodávám, je v podstatě neuvěřitelné, že případy existují, školí se na to, upozorňuje) ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Doporučuji propříště tu koloběžku! Neviděl jsem jedinou statistiku, kolik dopravních nehod je způsobeno telefonováním za jízdy v poměru k uskutečněným hovorům. Zákon je jedna věc - realita druhá. Denně vidím desítky lidí za volantem s mobilem u ucha a víceméně se prd děje. Takže třeba by ta statistika vypadala takto: 3.000.000 telefonátů : 1 havárie. To už snad je nebezpečnější, když do vozu vlétne vosa (včela).

0 1
možnosti
Foto

Když řidič veze 35 cestujících, za jejichž bezpečný převoz je zodpovědný, tak zákony prostě dodržovat musí. Přes to vlak nejede. Soustavné telefonování, vyřizování soukromých hovorů a držení volantu jednou rukou v plném městském provozu moc bezpečný pocit nevyvolávají. Vzhledem k tomu, že jsem jako pasažér na vlastní kůži zažila nehodu autobusu, která se stala vinou řidiče, který se nevěnoval řízení a neustále chtěl komunikovat s cestujícími (vezl nás coby zájezd z podnikové dovolené v Krkonoších), už nikdy se nebudu cítit za zády šoférů tohoto typu bezpečně.

3 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS