Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J42a91n 45R63á16ž

5. 8. 2017 22:00

Ono je víc takových velkých "kluků", kteří umí dělat šaškárny aby pobavili a jsou-li ještě k tomu tak úspěšní, jako Bolt, zasluhují respekt. Profi sport je v prvé řadě show, Bolt to dobře ví a proto je jedním z nejlepších sportovců, který se na tartanu kdy pohyboval.

No a kdo o něm pronáší ty debilní odsudky se rekrutuje řad nýmandů bez schopnosti nadhledu, kteří ničeho nedosáhli a ničí se závistí..

3 0
možnosti

Smysl pro humor meli uz jeho rodice. Zdejsi radobyhumoristi ze spolku jistych pratel by ho jiste pokrtili Rusain.

0 0
možnosti

Hezky jste to napsala!:-)

On je totiž rozdíl, jestli to "klukovské" chování někdo hraje, a nebo to vychází z jeho naturelu.

A Usain Bolt je velký, upřímný kluk!

Přeji mu hodně štěstí v životě i mimo závodní kariéru!

4 0
možnosti
Foto

Moc pěkně jste mě, Marie, doplnila. Naprosto souhlasím!R^

1 0
možnosti
Foto

Ale on si to, autorko, snad nikdo normální nemyslí.

1 1
možnosti
Foto

Přesně to jsem se domnívala taky, o to víc jsem pak byla nemile překvapena:-). Ale co. Nás, co si to nemyslí, ani nikdy nemysleli, je tolikrát víc, že mi na to matematické dovednosti nestačí.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik