Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ač jsem ji nikdy nečetl. plně s vámi soucítím. Domácí násilí je zrůdná věc, kvůli které se někdy za mužské pohlaví až stydím. Díky za připomenutí, něco si přečtu.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za zastavení i za mužský pohled na věc. A pokud se do některé z knížek budete chtít mrknout, dám Vám tip na moje tři nejoblíbenější: Tchyně a uzený, Dvacet deka lásky, Otcomilky.R^

1 0
možnosti
Foto

Vyjádřila jste to krásné za mnoho žen. Její knihy nebyly silné počtem listů, ale tématy. Kterékoliv uchopila, to dokázala přetvořit v dílo. Její knihy mne moc pomáhaly v krizových situacích, o kterých psala. A nikdo z nás netušil, že částečně jde o autobiografii. Dekuji.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám. Vydávala každý rok jednu knihu před prázdninami a jednu před vánočními svátky. Jak ráda bych si její knižní novinku přečetla. To pomyšlení až bolí.

1 0
možnosti

Moje přítelkyně také zhltla vše od Monyové. Mě ale zajímá, čím vytočila paní Monyová svého manžela až k takovému, tragickému, konci????

0 0
možnosti
Foto

No, nevím. Taky jsem žila s alkoholikem a násilníkem, dokázala jsem odejít a on teď své scénky předvádí své matce, která ho živí.....

Naposledy ho vytočilo k rozbíjení nábytku to, že v hrnci s polévkou nebyla připravená naběračka ve chvíli kdy si chtěl nalít polévku....

0 0
možnosti
Foto

R^ Taky jsem jí "zhltla" celou, byla intenzivní ve všem...

1 0
možnosti
Foto

To jste vyjádřila perfektně.R^

0 0
možnosti

Četla jsem od ní všechno a jedním "hltem"R^.

Díky za připomínku...)))

1 0
možnosti
Foto

I já Vám děkuji za vzpomínku.

0 0
možnosti

Děkuju za ni i za moje slzyR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, to jste napsala skvěle!

0 0
možnosti
Foto

R^je jí hrozná škoda dík že jste jí připomnělaR^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, naprosto s Vámi souhlasím! Obrovská škoda;-(.

0 0
možnosti
Foto

Díky za vzpomínku, tuhle paní jsem četla i měla moc ráda.R^

3 0
možnosti
Foto

I já Vám moc děkuji. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,08
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik