Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná vzpomínkaR^Zdeňko, když to s námi ještě "šije", je to fajn;-)

1 0
možnosti
Foto

No šilo, Jitko, šilo. A že mi to spánek ukrátilo, to mi fakt nevadilo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Aspoň byl upřímnej.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, Klárko, to byl. I když jsem to tenkrát moc neocenila.;-D Ale zase bych teď po letech neměla tu příhodu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Příjemné počtení na nedělní ráno.R^ :-)O takovém nevyžádaném poslechu hudby vím své. Kdyby to byly jen melodické písničky k tanci, tak proč ne? Ale festival dechovky nebo techno, to bych asi nedala.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsme na tom podobně. Já jsem včera ani špuntit uši nemusela.:-)Byla to vesměs příjemná muzika, i jsem si notovala. Prostě kafčo, knížka a nocí připlouvající melodie, dobrý večer to byl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik