Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky mám trochu strach, jestli se naše osobní životy nepřesouvají kamsi do virtuálna. Copak my střední a starší generace, my ještě občas "kávičkujem" se svými přáteli a známými osobně. Já používám FB necelý rok, tzv. "přátel" tam mám něco přes dvacet a vesměs lidi, které alespoň trochu "znám" buď z blogu nebo osobně. Možná, že ten profil zase časem zruším a raději se stanu "průměrnou Angličankou" a budu se výhradně setkávat s živými lidmi, ještě nevím. Vás bych si, Zdeňko, mezi FB přátele klidně přidala.

Skvěle napsaná úvaha, díky R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc!!! Tak šup tam se mnou, těším se, že se na fb potkáme. Koneckonců, i na tu kávu určitě jednou dojde.:-)

A ještě jedna poznámka k tématu. Nedávno jsem poslouchala v rozhlase rozhovor s autorem nějaké knížky, bohužel jsem nezaslechla jméno, ale ve chvíli, kdy jsem se zaposlouchala, spisovatel vyprávěl, že měl besedu se studenty střední školy a hrozně ho zaskočilo, že se ho celou dobu nikdo na nic nezeptal, ačkoli měl pocit, že ho žáci bedlivě poslouchají. Končil tedy se smíšenými pocity, že studenty asi zklamal, ale třídní profesor ho uklidňoval, aby si to tak nebral, že se určitě líbil, však mu nakonec zatleskali, ale je to počítačová třída a studenti se nebaví ani sami mezi sebou.;-(

1 0
možnosti
Foto

Jsou tací, co si přidávají každého, koho kdy potkali. Říkám tomu sbírka přátel. A vůbec nejhorší jsou ti, co si vás přidají kvůli sledování pro teplé bonzy.

Podle psychologů prý není možné mít stovky a stovky přátel. Tedy těch 600 a víc kontaktů, co lidé mají, nejsou přátelé. Já tam mám 138 lidí a zdaleka na všechny bych označila za kamarády.;-)

1 0
možnosti
Foto

S tím souhlasím. Myslím, že dospěláci většinou ukočírují, koho si pustí do života, a když ne, tak odhaleného bídáka vymáznou, ale ti prckové... no, ono i dospívající, ti skočí na špek hned.:-) Ale stejně není nad osobní posezení u skleničky nebo kafča. Dneska zrovna na jedno takové jdu a moc se těším! :-)

1 0
možnosti
MR

M43i33l23a30n 68R82a81d77e21k

27. 8. 2017 23:51

mame spousta znamych, pratel prehrsli

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dskvělý postřeh s tím Aristotelovým výrokemR^

jinak facebook jako většina vymožeností musí být používán s rozumem a mírou

platí tu totéž co u vína-trochu je fajn ale když se to přežene má z toho člověk kocovinu

a nebo jako u ohně? Dobrý sluha zlý pán:-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, to jste vystihla perfektně. Hlavně víno mě jako příměr potěšilo. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS