Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zdeňko, kolem zrcadla procházím jedině bez brýlí, nebo se raději nedívám;-D

1 0
možnosti
Foto

Protože se ráda zasměju, tak já se, Jitko, do toho zrcadla čas od času podívám.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Zrovna včera jsem vezla tátu na operaci, o které píšete. Dnes ráno sundal obvaz a sám se odvezl na kontrolu, nedal jinak.:-) Asi teď bude víc kontrolovat mamku, jestli má utřený prach;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Teď hlavně pozor na rychlé pohyby hlavou a nepředklánět se, ani nic těžšího nezvedat, čočka se může pohnout a to je zlé. Uvidíte, jak bude tatínek spokojený.:-)

1 0
možnosti
JB

A pro změnu můj zážitek silně nedoslýchavé ženy. Dostala jsem japonská sluchadla za několik desítek tisíc, složila se na mě celá rodina. A nenosím je. Nelíbí se mi poslouchat svůj trávicí systém, dunění chůze, hukot dýchání, mlaskání v ústech. Nezajímá mě, že sousedi mají andulky a ty pěkně řvou, ani to, že ve dva km vzdálených Poděbradech hlásí na nádraží zpoždění vlaků. Prý je to normální a zvyknu si. Ale já naopak zjistila, že mám svoje ticho ráda i za cenu vtípků, nervozity diskutujících, když neslyším a oželím teď v šedesáti i milostná vyznání do ouška.:-)))

2 0
možnosti
Foto

Jindřiško, tak to jste frajerkaR^. Proč se stresovat. Dala jste přednost sama sobě a vyrovnanému klidu. To se mi líbí.:-)

0 0
možnosti
Foto

mám podobnou zkušenost-to pak vidíte doma každé smítko takže pořád uklízíte a na sobě vidíte spoustu vrásek které jste předtím neměla-teda neviděla-takže kormě radosti že si můžu číst bez brýlí tak teď víc uklízím:-)

2 0
možnosti
Foto

Ale stejně je to oční pohodička, co? I přes ten věčný smeták v ruce. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsem pacient po operaci v roce 2015, takže trochu upřesním.

Samotná operace na sále trvá tak do 10 minut, víc už je výjimka. Ale předtím je asi 30 minut příprava "na hekárně". Tam furt kapou do očí a nemají rádi pacienty, co jim do toho žvaní.

A ten obvaz se nekoná, po chvíli odpočinku jsem mohl i řídit. Ale jen v garáži.

1 0
možnosti
Foto

Určitě jste, Jiří, taky ocenil, jak krásně člověk prozře.

Jinak se opravím, že se zakrytí oka neříká obvaz, ale je to sterilní oční náplast. Tu si smí pacient odlepit až druhý den. A jako úplně první čeká pacienta cca 1,5 hodinové vyšetření očí a očního pozadí a konzultace s lékařem. Teprve pak dostane termín operace. Do toho dne musí mít hotové klasické předoperační vyšetření (krevní odběry, EKG apod.)

Mamince obě oči operovali vloni na podzim v Očním centru Praha Holešovice, Jankovcova 1569. Přístup lékařů i ostatního zdravotního personálu byl prostě úžasný. Pro psychiku rozklepaných pacientů balzám.

0 0
možnosti
VF

Paní Zdeňko,měla byste si zřídit psychologickou poradnu. Jsem Vaše první pacientka, už jsem před operací zákalu klidnější.:-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Milá pacientko Věruško, opravdu to nestojí za strach. Mamince operovali obě oči v rozmezí 10 dnů. Když jsme se spolu nedávno dívaly v tv na tenis a musela jsem odbíhat, tak mi vždy po návratu četla z obrazovky skóre, bylo to prťavé, já na to blbě viděla, maminka perfektně;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^Někdo vidí hrozné věci pokaždé, když má nové brýle na dálku. Ale ty se dají sundat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych je, Klárko, radši nesundavala, ono je někdy dobré vidět, do čeho člověk šlápne ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem pro to kapesní zrcátko, plastická operace by se nemusela povést podle mých představ a pak by to byly zbytečně vyhozený peníze.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Kapesní mám, ale je z jedné strany zvětšovací, to jsou někdy šoky;-D.

2 0
možnosti
Foto

:-)Tohle mám doma. Také s maminkou. Vidí teď mnohem lépe než já a někdy je to peklo;-D.

2 0
možnosti
Foto

Ano, už teď je mi jasné, že to u nás bude podobné:-). No, zaplaťpámbu, že nám maminky dobře vidí. Třeba k té bystrozrakosti taky časem doputujeme;-D. Druhou větu berte fakt jen jako nadsázku, radši pryč od operací.

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik