Diskuse

Filmové omyly

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj soukromý objev: ve filmu Tři oříšky pro Popelku si namyšlená sestra Dora objedná z města tři lokte blankytného atlasu, pak ale jde na ples v čemsi žlutavým. Některý filmy miluju a neřeším drobné "kiksy", ale když o nich vím, vždycky se nad nimi pousměju.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jééé, tak to jsem nikdy nepostřehla. Taky si nenechám drobnými prohřešky ničit zážitek. A pokud už mi nějaký omyl cvrnkne do nosu, mám pro něj pochopení.:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky mám jeden filmovej zážitek. V jednom z filmů (už nevím který to byl) dle románu A. Dumase je scéna, kdy jezdci pádí tryskem po poli, nebo louce kolem lesa. A v jednom momentě, kdy se blíží střih a záběr na jezdce je z další kamery, se na obzoru objeví, asi na tři sekundy, nádherný sloup VVN i s vodiči. Druhý sloup vidět není. Ale pobavilo mně to.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je roztomilý. Když si člověk uvědomí, kolik lidí ten film při pracovních promítáních a sestřihování vidí... a stejně nějakou tu chybu přehlídnou, tak potěší, že známé rčení, že člověk pro oči nevidí, je stále platné.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^občas nějaké ty chybičky také postřehnu ale většinou zas zapomenu:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak je to správné, čert vem postřeh, zážitek má přednost:-).

0 0
možnosti
Foto

Jistý filmový tvůrce za mých mladých let na Barrandově vypustil v totmo směru větu: pokud si divák té chyby všimne, znamená to, že nekouká na děj a je něco na filmu špatně.

Dnes to mají lovci chyb jednoduché.

Tenkrát, počátkem 80 let, ovšem nebylo domácí video, o DVD se nikomu ani nesnilo. Bylo tady jen oko divákovo v kině. A příběh, který buď zaujal nebo nezaujal.

1 0
možnosti
Foto

Ano, replay není fér:-)

0 0
možnosti
JS

:-)R^ chyby filmové jsou mi buřt i buřt je mi buřt, když mě děj tahá za srdce :-)

1 0
možnosti
Foto

Moje slova, Jani. Jako hledač filmových chyb jsem nepoužitelná.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Takové omyly jsou k pousmání, netřeba nad nimi přemýšlet. Divák stejně vidí to co chce a co se mu líbí. Zdeňko, pěkně jsi to napsala;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko! Vždyť každý film je buď povedená či nepovedená iluze, proč se týrat realitou.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Obecně hladká odchlupená těla v dílech odehrávajících se v dávné minulosti. A konkrétně...by se toho našlo.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Že by depilovaná historie? Nebo historie depilace? :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)a když budete dobře sledovat... v Noci na Karlštejně hned na začátku zahlédnete cyklistu vzadu v záběru... a miluji očkované indiány z Vinetúa...:-)

2 0
možnosti
LB

A já zase silonové záclony ve filmech, jejichž děj se odehrává ve 30. letech 20. století, jako např. ve vynikajícím oscarovém snímku Unaveni sluncem režiséra Nikity Michalkova.

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,12
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik