Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^jsem pro klasiku ale když chce někdo vtipkovat, tak se nezbláznímR^

karma za vtipnou úvahu

1 0
možnosti
Foto

To je správně statečný postojR^

0 0
možnosti
Foto

Přiznávám bez mučení, píšu jen ten obyčejný základ, originální nápady se mi vyhýbají a když už nějaký přijde, setká se leda se všeobecným zhnusením... "Nejhustší" přání obdržela v pubertě ségra od kamarádky z tábora. "Na Vánoce rybí kosti, na Silvestra zvratků dosti, na Nový rok bolehlav, takový ti přeji stav. Vidím to však černě, budu na tom stejně." To by nedali ani rodiče, natož prarodiče.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to je síla:-). Nojo, dospívající experimentují se silnými slovy, jen aby na ně neprasklo, že mají city jako každý jiný.:-)

2 0
možnosti

Na Vánoce a Velikonoce si v naši rozvětvené rodině píšeme blahopřání od nepaměti. :-)

0 0
možnosti

Pěkně jste to napsala!:-)) Na textu přání je třeba si dát záležet. Je to koneckonců vizitka odesílatele.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marie. Souhlasím. Proto nemám ráda ani blahopřání s předtištěným textem. Nedávno jsem měla smutnou povinnost poslat kondolenci. Musela jsem proběhnout pěknou řádku obchodů, než jsem konečně sehnala nepředtištěnou.

1 0
možnosti
Foto

Milá Jitko, občas mi přerostou povinnosti přes hlavu a musím se stáhnout i z činností, které jsou mi hodně milé.:-) A ve finále tak kvalitní viróza, že by mohla hrát první ligu. Dneska jsem konečně převzala roli rozhodčího a chci jí dát červenou kartu.:-)

1 0
možnosti

:-)......Už si to ukládám a budu to posílat svým známým v předsmrtném,(nebo jak jsem dnes kdesi četl), předkrematorním věku. Fajn ! R^VR^

1 0
možnosti

Nepřeju nikomu nic, co by si nepřál sám, Zdeni :-)R^

2 0
možnosti
Foto

A to já zase občas ano, Jani, když mám pocit že by něco oslavenci prospělo a on to ještě neví.:-)

0 0
možnosti

... to beze studu ,, přebírám";-D

1 0
možnosti
Foto

To je docela vtipná SMS. Zvláště, když ji pošlu svým spolužákům, ročníků 1947 1948.

2 0
možnosti
Foto

Inu, chcete-li se vyhnout znevažování čehokoli a budete senad tím rozčilovat, budete jen svému okolí směšná.

Vymyslete si pro podobné vtípky vlastní pokud možno vtipnější odpověď a vyhrajete.

0 0
možnosti
Foto

Inu, věřte, že je to mnohem jednodušší. Směšný není ten, kdo slušně vyjádří vlastní názor, ale ten, kdo žádný nemá.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,20
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik