Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborně, paní Ortová, mám radost, že jsem Vás objevila - a Váš článek si přečetla. Máte pravdu, dnešní doba některému povolání přeje, jinému vůbec, i když je pro lidi možná daleko důležitější. I herectví je řemeslo, někdo je mistr oboru (generál), jiný jen pěšák. ̈.. Někdy mě překvapuje, jak někteří herci (herečky), kteří mi připadají v různých filmech a seriálech neobyčejně vtipní a chytří, jakmile se dostanou samotní před kameru (třeba v nějaké z talk show apod.), si najednou nevědí rady, nezmohou se ani na jedno vtipné slůvko, větu, natož nějakou příhodu.. To jim ale nevyčítám, spíš to, že se mi zdá, že to s tou hereckou profesí jde poslední dobou s kopce. A je to tím, že je některým z nich milejší vydělávat si pěkné sumičky pózováním v reklamách a laciných seriálech než poctivým hereckým řemeslem na jeviišti nebo v kvalitním filmu. Díky za podnět k zamyšlení. Karma. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, paní Pantlíková, a děkuji.Jak mně se stýská po inteligentním hereckém humoru. Jako příklad uvedu třeba pana Horníčka. Nedávno jsem si pustila hodně starý záznam nějakého hereckého setkání, kde si staří bardi vyprávěli historky, to byla úroveň jedna radost: Vladimír Menšík, Vlastimil Brodský, Jiří Sovák, Miloš Kopecký, Stella Zázvorková, Jan Werich... ani jeden z nich nepoužil ve vyprávění hrubá slova, nepotřebovali je, stačilo, že jsou geniálními vypravěči, skvostnými herci a inteligentními lidmi, potom sprostých berliček netřeba. Marně se rozhlížím po jejich následovnících.

2 0
možnosti
PK

České lvy nesleduji, právě z důvodů vámi popsaných. Tak co se odehrálo znám pouze následně ze zpráv, tisku, blogu ...

Ale k vašemu blogu. Napsala jste to hezky. Čtivě a s nadsázkou. Dávám vám takového malého blogerského lva - karmu.

4 0
možnosti
Foto

Jéé, to jste hodný. Slibuji, že až si budu karmového lvíčka přebírat, tak jen slušně poděkuji ;-D.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Pane Konráde, tfujtajbl vespolek. Já jsem Českého lva sledovala tak jako každý rok. Ale vy jste si zřejmě přečetl jen nadpis mého blogu. Jinak byste si všiml, že herce neurážím, ale dávám je jako pozitivní příklad, jak by se žilo líp, kdybychom se uměli navzájem chválit a prožívat své úspěchy stejně jako oni.

A na mém názoru, že pro svá politická vyjádření mají nepřeberný prostor na ČT 24, a také ho hojně využívají, a nemají s nimi divákům kazit společenský večer, nevidím vůbec nic špatného. Oni vyjádřili svůj názor, já též... Vy taky, takže je vše v pořádku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Opravdu pěkně a trefně napsané. R^Takové zamyšlení je na Nobelovu cenu. Vždyť u nás je nejdůležitější profese herec, všechny ostatní silně pokulhávají. Jak se mohlo stát, že tato situace nastala, že tito lidé píší dějiny a my ostatní přihlížíme.

Je něco shnilého ve státě českém a bylo by třeba, aby už konečně některé strany v Parlamentu, pomocí lidí ze shou byznysu, neblokovali stálými protesty práci demokraticky volených poslanců, kteří mají zájem plnit svoje sliby.

Tuto situaci nastolily nejslabší články řetězce: umělci, kteří nic kloudného nevytvářejí a studenti, kteří v žebříčku evropské vzdělanosti okupují jedny z posledních příček.

1 0
možnosti
MV

Show byznysu... Shou nic není. A ten poslední odstavec... studenti i herci vám jistě prominou tu nehoraznost, kterou jste byla schopna vyplodit.

1 2
možnosti
TV

Mluvite mi z duse a navic jsem se pobavil. Velka karma.

6 0
možnosti
Foto

Děkuji a pěknou neděli přeji!:-)

1 0
možnosti
OP

R^:-). Vidím to tak, že herci vesměs mají exibicionismus v těle, takže na ně se nejlépe tyto akce s cenami šijí.

2 0
možnosti
Foto

Ano. A já jim zasloužená ocenění ze srdce přeji. Bez dobrých filmů by bylo smutno.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeničko karma za tuhle super úvahuR^

sama jsem se nad tím zamyslela-morální a intelektuální úroveň těchto novodobých bohů je často hluboko pod běžným standartem lidí, jejich profese bereme jako samozřejmost,

2 1
možnosti
Foto

Děkuji, Libuško! Jak píši o něco níže, já jsem se zrovna vrátila z návštěvy nemocnice, kde mám blízkého člověka na JIP. To už se člověk chytá stébla, aby viděl a zažil něco příjemného. A když se nejlíp usadím, těším se na kulturní zážitek a zkusím pustit z hlavy smutné nemocniční věci, tak mi začnou vnucovat něco, kvůli čemu jsem si tedy čas neudělala. Život je tak křehký, má tolik zajímavých rozměrů, politikaření není všespasitelné. Chce to nadhled. Nebo návštěvu na interně nejbližší nemocnice, aby si člověk přebral své priority.:-)

0 0
možnosti
MS

Kdo chtěl váš blog pochopit, pochopil, kdo nechtěl, moralizoval. A na to jsou tu někteří skutečnými mistry.

Ono všeho moc škodí a zpolitizované kulturní akce dopadnou tak, jak mají - s malou sledovaností v lepším případě opustí prime time.

Ale musím se českých herců zastat - oproti těm americkým, kteří dokážou zpolitizovat vlastní prd, jsou se svou agitkou ještě celkem v normě.

1 0
možnosti
Foto

Na mou duši mě to se zámořskými celebritami taky napadlo:-). Jinak mám naše herce ráda, fandím jim a chci věřit, že se ta bláznivá doba jednou konečně přežene a lidi na sebe budou zase hodní. :-)

0 0
možnosti
EK

Mě na těch hercích štve to jejich pokrytectví. Na jednu stranu se cítí vyvoleni vychovávat národ v morálce, ušlechtilosti a odpovědnosti a na druhé straně blbnou ty podle nich hloupé a nevzdělané reklamami na výhodné bankovní půjčky, skvělé telefonní operátory a kdoví co ještě. "Z hlediska vyššího principu mravního" není mezi Babišem a Bartoškou žádný rozdíl.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, paní Evo, za přečtení. Přeji pěknou neděli a příště zkusím napsat zase něco víc pro zasmání:-).

0 0
možnosti
JH

Kdybyste rovnou napsala, že se vám nelíbí, když se do umění tahá politika, vyšlo by to na stejno a bez velké práce. Navíc by vám tady rozumělo víc lidí a nepodezřívali by vás ze závisti a nepřejícnosti, jak je vidět bohužel z diskuze. :-)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Ale když já jsem taková hračička.;-D A navíc si opravdu myslím, že bychom se měli navzájem víc chválit. Vždyť taková ta zapšklost jen dělá žaludeční vředy. Právě to herecké chválení nám chybí. Já se snažím chválit, kde můžu. Myslím to upřímně. A odměny jsou hned dvě. Radost má pochválený, ale i já, protože se začne usmívat a celkově se vylepší atmosféra. Tak i to jsem tím chtěla povědět.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik