Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P51a16v44e57l 57H97e11k

18. 3. 2018 20:59

Jako prase v žitě, děkuji za optání.

1 0
možnosti
Foto

Tak dobrou chuť a moc nemlaskat, aby Vám nikdo nezáviděl.;-D

0 0
možnosti
LI

Mně se třeba těžko odpovídávalo na matčino: "Ty už jsi doma??"

1 0
možnosti
Foto

Ano, to jsou krásné rodičovské otázky.;-D

0 0
možnosti
VS

Já někdy odpovídám: Mám se dobře, ale musím se snažit.

1 0
možnosti
HM

Mám se dobře a dobře mně tak:-)

1 0
možnosti

Na tuto otázku zpravidla odpovídám...jak si zasloužím, tedy dobře:-)))

Je to opravdu ale o tom, kdo se ptá. Tedy jestli je to zdvořilostní, a nebo se mě ptá někdo blízký, komu se svěřím se současným stavem rozpoložení.

Momentálně se mám dobře, slavíme mužovi narozeniny:-))

1 0
možnosti
Foto

Jééé, tak to přeji všechno nejlepší a příjemnou oslavu!

A Vaše odpověď na otázku je perfektní. Já si ji snad adoptuji.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^V učebnicích angličtiny bývala odpověď "Fine, thanks.", ale nevím zda se i angličtina už neposunula... Tady před časem kolovala odpověď ve stylu "Mám se dobře..." následovaná výčtem katastrof - úmrtí v rodině, vyhazov z práce, nějaká hnusná nemoc atd.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, ten paradox mě taky baví i udivuje zároveň.:-)

1 0
možnosti
Foto

V tomto konkrétním případě nevím, zato moji pivní přátelé už před mnoha léty vymysleli odpověď na pozdrav "Buď zdráv". Odpovídají: "Ty také nebuď nemocen".

2 0
možnosti
Foto

Tak to je originální, moc mě to pobavilo! R^ ;-D

0 0
možnosti
VV

V Cechach netravim tolik casu aby se mne na to porad nekdo ptal, ale za rohen v zemi nynejsicho krale markuse I na otazku Wie geht ́s odpovidam Danke, auch schlecht a bavim se udivenymi obliceji.

0 0
možnosti
Foto

Záleží na tom, s kým se potkám. Kdo se zeptá upřímně a při tom zpříma pohlédne do očí, pak je to výhra!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Jitko. Opravdu záleží na tom, komu odpovídáme. Když to ve vteřině vyhodnotíme, pak už jde všechno samo a příjemně. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^vtipné zamyšlení-když odpovíte že dobře tak dotyčného možná naštvete pokud jemu se právě nedaří-když řeknete že špatně-budete za neschopného kňourala který otravuje ostatními svými stížnostmi-ty dupající králíci jsou asi optimální reakcí;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Libuško! Krásně jste to shrnula. Ještě jsem si vzpomněla na kamaráda, který jako odpověď používá upravenou formulku lékaře, když si prohlédne rentgenový nález staršího člověka: mám se přiměřeně svému věku.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik