Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^já mám dobré známé-manžele-a ti se jmenují Josef a Zdenička-ale je fakt že už jsou v důchodovém věku;-)

0 0
možnosti
Foto

Moji rodiče se tak také jmenují :-).

0 0
možnosti
ZS

Zde Zdenička s bratrem Josefem :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, milá jmenovkyně! Jste opravdu Zdenka bez háčku? Já jsem Zdeňka s ň. A vždycky si na něm trvám. Traduje se u nás, že mi na matrice museli ten háček připsat, tatínek tam za něj lobboval a protestoval, protože chtěl, abych měla jméno přesně po mamince. Tak na to celý život dbám, aby mě o něj druzí nepřipravovali, když mi ho rodiče na úřadech vybojovali.;-D

1 0
možnosti
LI

Tak my jsme s mužem přáli hned čtyřem Josefům. A Zdeničky, kamarádky, jsem měla dvě. Měla :-)

Hezký večer, bez smutnění;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak je to správné. Na ty, kteří již nejsou, krásně vzpomínat, s těmi ostatními neflinkat oslavování:-).Vzdáváme tím hold nejen oslavencům, ale i životu.

1 0
možnosti
Foto

Taky žádnýho neznám tak blízko, abych s ním šla slavit.;-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám tatínka Josefa, takže jsem si zaslavila.:-)

0 0
možnosti
Foto

Oblibu jmen ovlivňují vlny popularity a nepopularity, možná že návrat ke jménu Josef zase nastane. Vinou na jeho nižší oblibě je i celkový odklon od náboženství, Josef, jméno pěstouna Páně, vždy pro křesťany cosi znamenalo. Teď je móda Oliverů, Tadeášů, Tiborů, Samuelů apod. - ale věřím, že i na toho "Josefa" časem znovu dojde. Spíš by se měli rodiče zamýšlet nad tím, aby křestní jméno ladilo s příjmením - a nepůsobilo směšně, např. Oliver Omáčka a podobně. Díky paní Zdeňko.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, Zdena, Zdenčinka byla dcera K.H. Borovského, a také se tak jmenovala malířka Zdeňka Braunová, přítelkyně franc. sochaře A. Rodena. ;-)R^

1 0
možnosti
PK

My jsme slavili,.....ale s jiným než lidským druhem, ve vedlejší vesnici je taky bejvalý pražák a má bígla, který se jmenuje Pepík a tak jsme mu přinesli včera buřta .....no jiného, lidského nositele tohoto jména v blízkém okolí nemáme;-D;-D;-D

4 0
možnosti
Foto

Tak taková oslava nemá chybu a oslavenec jakbysmet R^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,83
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik