Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je dobře, když člověk nemusí myslet na nepodstatné blbosti a má na "starosti" jen samé milé a příjemné věci. Doufám, že Vás vyšupání moc nebolelo.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, je moc fajn nechat mozek pauzírovat. Kdepak, nebolelo, hodovníci byli milí a kavalírští. Moc mě pobavili dva "deváťáci" - čtenáři z knihovny, kteří hodovačku rapovali, ale krásně, vůbec to nebylo zesměšnění, to jsem hodně ocenila a pochválila je.

1 0
možnosti
Foto

i u nás bylo všechno jak má být... Šleháči přišli, bylo jich dost. I stopečka fernetu nebo vaječného likéru těm dospělým. Podle chuti. Politiku ani náhodou. :-(Díky za optimistický blog.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, optimismu není nikdy dost. Tak fernet ani vaječňák u nás nebyl, ale medovinka to jistila:-).

0 0
možnosti
Foto

souhlas-neměli bychom na naše pohanské kořeny zapomínat ikdyž se je následné křesťanství snažilo potlačit a nahradit svátky svýmiR^ také jsem si to dnes ráno pěkně užila:-)sotva sedím;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak ke mně, Libuško, chodili fakt samí šarméři, vypláceli s pochopením, sedím si pohodlně :-).

0 0
možnosti
Foto

Pěkné velikonoce a pěkné články jako ten dnešní přeji. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, děkuji! I Vám příjemné Velikonoční pondělí a mysl samý úsměv :-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,01
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik