Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D70a28v13i87d 53V22l45k

12. 4. 2018 18:56

Jo chleba se škvarkovou pomazánkou a na vrch nakrájet pořádně červenou cibulu.Po takové snídani mám takovou sílu , že když dýchnu,zabiju aj Tyranosaura;-)

1 0
možnosti
Foto

To jste napsal tak dokonale, že vůbec nemám, co bych dodala... a to je co říct ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pan profesor Pirk byl u nás loni ve škole na přednášce. Je to moc fajn člověk s úžasným smyslem pro humor a ty škvarky ho činí ještě sympatičtějším.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to musel být milý zážitek. Já jsem měla jen to štěstí, že jsem mu poblahopřála ke sportovnímu výkonu a dovolila jsem se, jestli můžu fotit. Ale z různých televizních besed a účinkování v rozhlase z něj mám ten nejlepší dojem.V

1 0
možnosti
VV

Skvarky mam rad i bez pana Pirka. A nejlepsi jsou domaci, to co se prodava ma se skvarky spolecny jen nazev.

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím, jednou jsem ty kupované ochutnala a už nikdy víc.:-/

0 0
možnosti
Foto

Na škvarky nedám dopustit;-)

1 0
možnosti
Foto

Těší mě, že je nás tolik. Mňam.:-)

1 0
možnosti
Foto

Brokolice nebo ředkvičky nejsou po takové dřině zrovna ideální svačinka.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, když je toho plná lednička a nic jiného tam neobjevíte,:-/ pak takový chleba s máslem a ředkvičky taky není špatná varianta. Ale ty škvarečky, to je těžká konkurence.;-D

1 0
možnosti
MV

Vy jste me teda naladila, Vam povim

cerstvej chleba se sadlem a skvarkama, nebo rovnou pomazanku z nich - to nikdo soudnej nikdy neodmitne!!!!

2 0
možnosti
Foto

A ještě jsou lepší, když se s nimi vyškvaří na kostky nakrájený kus "libově" masového bůčku. To se pak podobají těm tak takzvaným ředitelským škvarkům... A k tomu správně vychlazeného "kozla." Ňam, ňam... Teď ale stop, musím hubnout, jdu na svatbu - abych se vešla do nové halenky. Ach jo. :-/

1 0
možnosti
Foto

jednou za měsíc si děláme domácí škvarky - a vepřové sádlo, proti tomu z obchodu je o sto procent lepší. A do těch škvarků se ke konci škvaření přidává trocha mléka, aby chytly barvu. A pak - k tomu krajíc čerstvého chleba s křupavou kůrečkou - to nemá chybu. Jen se za nimi zapráší. R^

1 0
možnosti
Foto

Aha, tak variaci s přidáním mléka, Mirko, neznám. Musím se zeptat, jestli se to mléko ke konci nezačne připalovat?

0 0
možnosti
VF

Škvarky nevím, ale čisté nesolené vepřové sádlo byl žádaný úplatek v dětské nemocnici na kožním oddělení. Pán primář už tam dávno nepracuje, ale o to sádlo si sám říkal. Přidal nějaká léčiva a vytvářel nejlepší mastičky pro malé dětičky.:-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Foltýnová, i ty nejdražší kosmetické krémy, takové ty malé tubičky za 1500,- Kč mají jako základ vepřové sádlo, latinsky to zní vznešeněji - adeps suillus - . Taková je realita, kterou se dychtivý kupující nedozví. ;-D

2 0
možnosti
RE

Kamaráda, který přivezl na týdenní pobyt s lyžováním ve Francii pět kilo uzeného a slaniny jsem proklínal, jak mám takto bojovat s cholesterolem. On říkal, ať se nebojím, že to vysportuju. A asi měl pravdu, vrátil jsem se i přes ty hody hubenější, než když jsme odjížděli:)

1 0
možnosti
Foto

;-D Pravdou je, že po celodenním lyžování tu službu - jako uzené s okurčičkou - kedluben prostě neudělá.:-)

0 0
možnosti
Foto

Milá paní Ortová, škvarky jsou naprosto skvělým hnacím motorem. Pan profesor Pirk běhá, jezdí a tak může - s odpuštěním - sežrat, na co přijde.

Osobně dělávám své domácí škvarky již léta - rodina chodí okolo a nadává na smrad, ale když je potom vylovím ze sádla postavím mísu na stůl, je po nich veta do 12 hodin. A to mne dcery nadávají, že jím nezdravě, ale jsou u mísy první.

Dík za perfektní blog.

2 0
možnosti
Foto

Tedy, pane doktore, děkuji, ale máte mě na svědomí. Tak intenzivně jsem na škvarky nemyslela ani při psaní blogu, jenže Váš popis, jak stavíte na stůl mísu a rodina se dá do koštování... ach jo.;-D

A samozřejmě máte pravdu, pan profesor může mlsat dle libosti. Seskočil z kola jako junior. Je mi sympatický i pravidelným koštováním vína.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,71
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik