Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-Dpobavila jste mě Zdeni;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Libuško, to já v neděli ráda:-)!

0 0
možnosti
Foto

Tak podprsenky neřeším, i když jde o zásadní problém....

ale s pořezaným prstem máte recht Zdeňko. Moje žena by Vám mohla vyprávět.

1 0
možnosti
Foto

Ano, muž by měl držet basu s ostatními:-). Teď mě napadl výrok Leonarda Cohena, který sice souzní jen částečně, ale je pěkný: "Je snadné pyšnit se nějakým zraněním, hrdými jizvami z boje. Je těžké někomu předvádět uhry."

0 0
možnosti

Hahahaha hodně jsem se pobavila, soupnu si to k sobě na. Facebook. K tomu umění, tak já to tedy s muži neumím, prý se mě bojí, že jsem moc ;-Dcchytrá;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Tím, že se nás pánové bojí, se my holky nesmíme nechat zastrašit ;-D.

0 0
možnosti
Foto

J21a46n34a 17M92a72j67o48v17á

22. 4. 2018 12:58

Safra, ony jsou podprsenky na suché zipy??

VámR^

1 0
možnosti
Foto

Psala jsem o tom, Jani, o kousek níž Klárce, jestli to nejsou nějaké zdravotní pro ženy, které mají problém s jemnou motorikou?

A Pavle jsem podotkla, že já bych tu na sucháč mohla nosit leda vleže.;-D

Ale spíš to byla jen představa autora kvízu, který je před ženami nejistý a touží si usnadnit práci.:-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Laďko. Však i já Vás ráda "navštěvuji".:-) Užijte si slunečný den.

0 0
možnosti

ten flastr je hodne presne!

2 0
možnosti
Foto

Tak to smekám, že to jako muž oceníte;-D!

0 0
možnosti

Moc jste mě pobavila, paní Ortová... obávám se, že to s muži koulím úplně podobně, jako Vy :-)... R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší, člověk je rád, když v tom není sám:-).

0 0
možnosti
Foto

Skvělý postřehy! Obdobné internetové testy už si raději nedělám, obávám se, že by mi v jednom vyšlo, že jsem latentní psychopat a násilník a v druhém, že bych se rozdala pro ostatní jako Matka Tereza.

Jo a to s tím sucháčem mi nepřijde moc praktické, to by se člověk nemohl ani zhluboka nadechnout - prostě háčky to jistí.R^;-D

2 0
možnosti
Foto

No já bych ji na ten sucháč mohla nosit leda vleže;-D.

2 0
možnosti

Asi jsem již nějak zaostal a nejdu s dobou. Měl jsem osvědčené hmaty a chvaty na rozepínání - na knoflíček ! Pamatuji na své zmatení, kdy děvče inovovalo a nějaký zcela záhadný klik byl konán zase zepředu ! Záludností je více ! Vždy mužské trenýrky měly kapsičku - vpravo vzadu. Nějaká nová doba - Už jsou zase - vlevo vzadu ! Vypadá to tak, že bych měl jít do nějakého kurzu ! Pochopitelně na držáky pohrudnice a vývoj trenýrek. Mohu pomýšlet, koná se nějaký ? Nebo zase ten obvyklý - Průzkum samostatný, životem ... :-)

1 0
možnosti
Foto

No krásně jste to rozebral. Myslím to téma... ale určitě jste zvládnul i to dámské negližé:-). Fakt je, že zastánci chození naostro takové problémy neřeší.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS