Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Brilantně sepsáno, kouzlo tomu dodává placená reklama pod vaším blogem. Schválně jsem blog rozklikla 5x, zda mně zrak nešálí a bylo to tam vždy: "Bojíte se GDPR? Nemusíte....."

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Janičko, já jsem si toho nevšimla, teď to honem rozklikávám a opravdu to tam stále je. Směju se tu nahlas.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^další zbytečná komplikace- ale jak správně říkáš, kdo neví co to je být diskrétní vyžvaní vše-na druhé straně kdo nemá co skrývat může žvanit;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, teď jsi tomu dala tu správnou tečku, naprosto souhlasím! :-)

0 0
možnosti
Foto

Téměř ve všem jsme se, Zdeňko, shodly. Možná až na ty sportovní přenosy. Zajímá mě většinou až poslední třetina hokeje - i když prohráváme. Fotbal skoro vůbec, a tenis tak 20 minut. Z hudby mám ráda kromě těch 60. let vážnou, hlavně komorní hudbu a také cimbálovku (A k ní skleničku dobrého moravského...). :-)R^ Jo - a stává se mi někdy , že na sebe také někdy vyžvaním - co nemám. No jo, "mluviti - stříbro, mlčeti - zlato." (A boty má sedmatřicítky). Zdravím po ránu.

2 0
možnosti
Foto

Tak to je, Mirko, milá shoda. Nakonec ani rozdílnost velikosti obuvi není na škodu. Kdybychom spolu jely na dovolenou, alespoň si je nepopleteme.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tak.;-);-D;-D GDPR rulezz!:-/

1 0
možnosti
Foto

Mám ráda: vtipné a chytré lidi (Zdenko R^R^:-)). Nemám ráda: blbosti a zbytečnosti (GDPR RvRv:-()

3 0
možnosti
Foto

Anooo! Přesně tak. Pod blbostmi a zbytečnostmi se schovává všechno to fujtajblové, bez čeho se snadno obejdemeR^.

1 0
možnosti

Zdeňko, parádně napsané! A téměř se shoduji:-))))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Těšila jsem se na reakce a doufala, že nás bude víc podobných:-).

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, tak to je krásná symbióza:-). Jinak do Lázní Mšené to nemám daleko. Postavili tam na nohy už hodně pacientů.V

0 0
možnosti
Foto

Tyjo, tak pod tohle bych se podepsala. Jen Luhačovice bych vyměnila za Lázně Mšené.R^

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, já jsem odpověď napsala jinam, tak si tu dám repete: Zuzanko, tak to je krásná symbióza:-). Jinak do Lázní Mšené to nemám daleko. Postavili tam na nohy už hodně pacientů.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,71
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik