Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No ale bylo to super, ne?

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, bylo!!! Moc mě mrzelo, že jsem musela spěchat na vlak.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, klaplo to...:-)R^ Ráda jsem tě poznala!;-)

1 0
možnosti
Foto

Klaplo;-D Taky jsem Tě, Šárko, ráda viděla v přímém přenosu:-)!

0 0
možnosti
Foto

Ale dopadlo to dobře!;-)

1 0
možnosti
Foto

Zaplaťpámbu, ano! Ráda si to kdykoli zopáknu;-D!

1 0
možnosti
Foto

A je po starostech, dopadlo to dobře.;-) Jsem ráda, že jsem Tě poznala osobně, Zdeňko. Fotky s Idnes a diplomem Ti zašlu na FB.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Moc Ti, Pavlí, děkuji! I já jsem šťastná, že jsme se užily osobně. Opravdu moc se mi mezi vámi líbilo, klidně bych si to třeba příští týden zopakovala;-D

Za fotky předem děkuji, jako paparazzi nemáš chybu!!!;-D

0 0
možnosti
Foto

Zdenko, obrazně řečeno s křížkem po funuse, dopadlo to výborně. Blogeři jsou bezva parta, která se umí bavit. Jsem rád, že jsem Tě poznal osobně, bylo to moc milé setkání a těším se na Tvoje další blogy R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši! Bylo to včera báječné. Člověk má pocit, že ostatní prostřednictvím jejich blogů už trochu zná, ale není nad osobní setkání. Já jsem si to fakt užila po všech stránkách a jsem moc ráda, že jsem se zúčastnila.

A Tobě ještě jednou velké a upřímné blahopřání k zasloužené Ceně redakceR^! Piš dál, ať mám co číst :-)!

1 0
možnosti
Foto

dopadlo to výborně-moc ráda jsem tě poznala osobně a těším se na příští setkání:-)

1 0
možnosti
Foto

I mě moc potěšilo, že jsme si mohly povídat z oka do oka. Věřím, že spolu určitě ještě vypijeme nejedno kafeR^

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, zvládla jsi to na výbornou a setkání i povídání s Tebou mě moc bavilo.Jsi srdečná, vtipná a ještě umíš psát. Za měVR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Kačenko! Měla jsem to štěstí, že jsem měla po levici i po pravici skvělé společnice. Ty, Jitka Štanclová i ostatní u stolu jste "zavinili", že jsem se mezi vámi cítila opravdu skvěleR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Dala jsem. Moc děkuji za povzbuzeníV

1 0
možnosti

Jéé, Zdeňko, věřím jen těm nezaviněným problémům, ale jinak ani slovo. Taková šikovná ženská se přece neztratí!:-)

Hezky si to setkání užijte! Určitě najdete podobnou, tedy spřízněnou duši!:-D

2 0
možnosti
Foto

Maruško, děkuji za pěkná slova a hlásím, že vše dopadlo výborně. Neztratila jsem se, poznala jsem osobně spoustu lidí, které jsem do té doby znala jen prostřednictvím jejich psaných blogů. Ale hlavně jsem se výborně pobavila a odjížděla domů spokojená a veselá.:-)

1 0
možnosti

Rozesmál mě ten odstaveček o Vodvářkovi a ta bych Vás upozornil abyste

0 0
možnosti

Bohužel přišel jeden rychlejší klik.:-/

...abyste tedy rozhodně jeho dílka pouze chválila, i bez ohledu co si o nich myslíte, neboť jinak vyloží-li si cokoli jako byť nepatrný nesouhlas dokáže používat forem jazyka které byste bez uzardění nezvládla vyslechnout a patrně by to bylo Vaše první a zároveň poslední setkání "blogerů".

A té jarmulce nebo lépe klobouku se nedivím, neboť ten lesk který vychází z jeho aktuální fotky hrozí ohrožením zraku a předpokládám, že skutečná zář bude ještě intenzivnější.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS