Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

na mě ty obrázky ani trochu nezabraly-jsem zpocená úplně všude-teda skoro všude

1 0
možnosti
Foto

Jsem, Libuško, ráda, že respektuješ přítomnost a nepřítomnost potních žláz;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to si zapamatuju!;-D;-DR^ Ale já už mám zpocený i zuby.:-P

2 0
možnosti
Foto

Klárko, zuby jsou dobrýR^

Mně se dneska večer potí i myšlenky. Asi jich mám hodně, proto to vlhko:-)

2 0
možnosti

Vy jste neuvěřtelná, Zdeni... a já mám zase poprskaný monitor i klávesnici ;-D;-D;-D.

2 0
možnosti
Foto

Milá Dášo, to je v pořádku, v těchto suchých dnech je každé vlhčení přínosné:-)

Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Staří Valaši, když přišly žně nebo, se dělaly sena. Pili víno naředěné vodou, prý je to výborné na letní vedra. No já nevím přijde mi škoda to vínečko ředit zvlášť když je z Jižní Moravy :-)

1 0
možnosti

Dano, a měli pravdu. V jiżních zemích (např.Chorvatsko, Srbsko) nic jiného v létě nepijí. Víno ředěné vorou z lednice...skvělé pití v tom vedru.

1 0
možnosti
Foto

Nezabralo, ale i tak díky za pokus.;-D

0 0
možnosti

Z článku:

-------------

Rty a pohlavní orgány nemají potní žlázy ....

--------------------------

Úžasné, co všechno se člověk dozví, když čte pravidelně vaše články.

Opět skvělé, karma.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma. Taky jsem trpěl. Včera a předevčírem jsem měl dvě ranní, v provozu, kde je horko i v zimě. Kolik jsem toho vypil už nevím, ale doma jsem vypil malej pivovar.;-) Po sprše mi bylo fajn. A utěšoval jsem se tím, že už jen 15 týdnů a bude zima. A ejhle... Krásnej blog s připomínkou. R^

1 0
možnosti
Foto

No nazdar, znám podobné provozy a chápu Vás! Ano, s pivovarem to děláte dobře, doplníte pěkně všechny důležité vitaminy a ještě zaženete žízeň a osvěžíte mysl:-)!

Chtělo by to nějakou severskou dovolenou, abyste unikl.

Tak pěkný den přeji.

0 0
možnosti
Foto

R^Zrovna vcera jsem politoval jednoho, ktery se v tezke fyzicke praci lopotil venku v tom horku cely spoceny. Odpovedel s humorem: "Ja se nepotim, to se mi jen rozpoustousti sadlo"

Hezky clanek, Zdeni:-)

4 0
možnosti
Foto

Jane, to je krásná odpověď. To víš, my děvčata bychom takovou odpověď dát nemohly, to by nebyla odpověď, ale přiznání;-D.

Jinak jsem o víkendu viděla pracovat dva pokrývače. Měla jsem silný pocit, že k večeru je z té střechy snad jen seškrábnou. Hrozně jsem s nimi cítila.

1 0
možnosti

Léto budiž pochváleno! se říkávalo.

A já to počasí moc přeju dětem. Takové mají být prázdniny. Slunečné, teplé, aby se mohly děti vycachtat do sytosti:-))

A to pocení prostě k tomu počasí patří.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak! Vzpomínám, jak jsem před pár lety měla v knihovně malého čtenáře, který se celou zimu těšil na léto, protože si na podzim pořídili zahradní bazén a on ho už toužil vyzkoušet. V září mi pak po prázdninách smutně hlásil, že se v něm vůbec nevykoupal, protože to léto bylo hrozně studené a těch pár slunečných dnů, kterých bylo opravdu jen málo, strávil zrovna na táboře. Možná, že za 30 let budou současné děti vyprávět dětem svým, že za jejich mladých let bylo léto teplé a dokonce se v něm i dalo koupat.:-)

1 0
možnosti

To jsou ale krásné fotky :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Janičko. Už mají něco za sebou. No, 4 roky to jsou:-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS