Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^až bude mrznout budeme s lítostí vzpomínat;-)

0 0
možnosti
Foto

"Už je ti zima, děvenko? Už se třeseš, krasavice?"

--úryvek z Cimrmanova syrového pohádkového horroru "Dědeček Hicíček" :-)

1 0
možnosti
Foto

(oprava... horror je již zpola uvařený)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, vydrž, svatému Petrovi přeskočilo, ale oni ho v blázinci napraví:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, no přikládá fest :-). Zřejmě má nastřádaný otop. Ale my ho převezeme a vydržíme!

1 0
možnosti

Skvělé, děkuju za pobavení, Zdeňko:-)R^

1 0
možnosti
Foto

A já moc děkuji za milou reakci!:-)

0 0
možnosti

Brokolice, rajčata, papriky, pórek a řapíkatý celer-toť luxusní vybavení. Mé Nejmilejší-vegetariánce bych z tohoto v cukuletu připravil lahodnou krmi (samozřejmě by musela být přítomna i surovina k přípravě přílohy-rýže, kuskus či těstoviny), na které bych si pochutnal i já s dětmi, a kvitoval bych poté, jaké lehce stravitelné papu jsem do těchto veder připravil.....;-D....

Ale vážně, nestěžuji si. Jediné negativum, co mi tato vedra přinášejí, jsou obavy, zda se mi povedou čerstvé kozí (farmářské) sýry (v lednici na zrání nízká teplota, venku naopak příliž vysoká), stejně jako kozí camemberty (které by měly zarůst plísní ve vlhkém prostředí, což v lednici ani venku není....). Uvidíme, jako lékárník jsem si prozatím vždy poradil ;-).

1 0
možnosti
Foto

Ale to vypadá krásně, farmářské kozí sýry atd. Jste moc šikovný. Držím palce, aby všechny výrobky dostaly, co potřebují a strávníkům chutnaly. Úplně cítím tu vůni. Jak já jsem to všechno měla ráda. Ale před třemi lety si můj organismus vymyslel laktózovou nesnášenlivost a tento směr je tedy pro mě zakázaný. Ale přivoním si vždycky ráda.:-)

0 0
možnosti

"Horko ze mě pudí drsná slova...Ani jsem nevěděla, že taková znám", Vy jste neuvěřitelná ;-D;-D;-D. Já se krmím zmraženým melounem. Labůžo, doporučuji

2 0
možnosti
Foto

Dášo, meloun je záchrana, dobře děláte!!! My jsme ho včera dojedli a dneska do té pece nikdo nevyrazíme koupit další. Jistí to tekutiny a šopský salát.:-)

0 0
možnosti
Foto

Potěšilo by mne, kdybyste napsala, že lidé s nadváhou (do té kategorie se také

počítám), přestanou mítv tom vedru chuť k jídlu. Občas něco s ním, ale nejvíc ty zelené jabka-žňovky z naší zahrádky, ale úbytek váhy nepozoruji. Vážím se skoro každé ráno. A sprchuji se večer studenou vodou. Teplo Zlín má zrovna týdenní "sanytární den". Hezké, Zdeňko. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Cožpak chuť k jídlu, Mirko, ale že člověk nehubne, ani když se tak potí. Vždyť to jsou litry, žádné dvoudecky:-) Taky jsem ráno hupla na váhu... a vůbec to nevypadalo, že jsem včera slupla jen ten gothaj, vypadalo to spíš na vepřové i s řezníkem;-)

1 0
možnosti
Foto

:-D Poslušně hlásím, že chuť k jídlu jsem ztratila. Až když se mi začalo nad opiátovou knihou dělat ještě víc šoufl než mi je od rána, došlo mi, že jsem skoro nejedla. To bude hodnotná odpolka! Ale žízeň mám, to jo. :-)

2 0
možnosti
Foto

Výborně, Klárko, od té žízně bych se odpíchla:-) Já si dneska dělám zálusk na šopský salát. To je moje letní jídlo. Jestli mám v ledničce balkánský sýr, jdu na to.:-)

1 0
možnosti

Dnes bude takové horko, že Češi přestanou nosit ponožky do sandálu.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych je některým nechala. Něco ty rybníčky potu, které z bot vytékají, zachytit musí:-).

0 0
možnosti
Foto

Jak vypadá "hodnotný tropický den"?;-D

Ráno jsem ráda, že se proberu z bezvědomí, dám si sprchu a do deseti minut jsem stejně zpocená jako před sprchou. Naplánuji si dělat něco smysluplného, co nevyžaduje příliš velký výdej energie (kterou tedy rozhodně postrádám). Zjišťuji, že jediná činnost, která odpovídá těmto parametrům, je sedět ve sklepě (tam je alespoň o pět stupňů méně) a koukat tupě do zdi.

No nic, tak já jdu nějak přežít tropický den. Díky za pobavení.R^;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak to já jsem dneska hodnotně pověsila prádlo a průběžně ho sundavám, aby nedošlo ke vznícení. A vždycky, když se od těch šňůr vracím, hlásím doma, kolik je venku stupňů. Všichni na to čekají. Jsem z toho už tak tumpachová, že to hlásím i psovi.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik