Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

moc hezký blog-jdu si hned uvařit kafe;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Libuško! Nebudeš tomu věřit, ale právě se mi na něj vaří voda, fakt:-)

0 0
možnosti

Kávu, kávu, kávičku dlouho učila jsem se pít, ale teď nedovedu bez ní žít ....

Ale nelíbí se mi, hudba v kavárně... Ráda si povídám .

A jako paní Naďa, žebroním eště ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem se k ní taky těžko propracovávala. Jako dorostence mi ji na nízký tlak doporučila lékařka. Bože, jak mně ta první nechutnala.:-)

A v kavárně mám taky raději ticho. Pokud hudba, tak hodně pianko a taková neškodně relaxační.

Tak jestli s tím nepolezu na nervy, určitě ještě jeden díl chystám :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, to je krásný a milý "pozastavení mozku" :-)R^ Děkuji ti za něj :-)

2 0
možnosti
Foto

Jéé, pozastavení mozku, to je krásně řečeno. Děkuji za návštěvu a příjemný nedělní večer přeji, Danulko!:-)

0 0
možnosti
Foto

U nás taky dělají skvělou kávu. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak já hodím do batůžku brýle a knížku, za chvíli jsem tam:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zrovna dneska jsem měla kafe ve snad jediné kavárně, kde mi necpou to, co si objednala máma.;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to blahopřeji, té se drž!:-)

1 0
možnosti

ňami, Vy jste renesanční člověk, ZdeniV

1 0
možnosti
Foto

To je od Vás milé. To je tak, když se děje něco k neunesení, nechávám se unést:-)

0 0
možnosti
Foto

... a pohodička též:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, od Tebe přijímám pozvání s radostí a potěšením:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, už se voda vaří.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak po tomhle se mi úplně sbíhají sliny, víš, že jsem kafař!;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Já si jdu právě jednu uvařit. Zvu Tě;-D

1 0
možnosti

Tak tím Vaším článkem jste se dnes opravdu trefila! R^

Zrovna sedíme a úžíváme si s přáteli života u skvělého CAPPUCCINa v Cafe Louvre na Národní.

A teď do toho Vy s takovým literárním dezertem. Teď se všem pochlubím "svou" netovou přítelkyni, kterou tak obdivuji. :-)

Přeji nádhernou sobotu.

Karma.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji V Také přeji pěknou sobotu a srdečně zdravím i Vaše přátele. Víte, že jsem v Cafe Louvre nikdy nebyla? Budu to muset napravit.:-) Tak dobrou chuť, ať cappuccino hladí chuťové pohárky i duši!

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,81
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik