Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jo, jo. zuby, pohroma huby. a když začnou vedra, ozývají se i ty, co jinak sekají dobrotu. asi na tyhle teploty nemáme hlavu. když se v ní něco začne kazit. tak ať je lépe ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D - pohroma huby mě pobavila!!! Asi na té spojitosti s horkým počasím a záněty něco je, to by odpovídalo situaci.

0 0
možnosti

Zdeňko, přiznávám se...jsem bestie.

Je to tak napsaný, že tu řvu smíchy.

A taková šlamastyka!

Ta "kapačka" maskovaný zubař, to je síla. Ostatně...myslím si, že zná svoji frekvenci kdy se trefí, a proto má tu roušku. Aby se neznečistil. A vůbec...co když měl delší špičáky, a jmenoval se MUDr Upír:-)))

Zuby ať nebolí...dovolená, nedovolená!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, v tomto případě je smích nejen povolený, ale i žádoucí:-)

No pěkné bylo už to, jak jsme se tam potkaly s další pacientkou od nás. Koukaly jsme na sebe a nevěřily svým očím, na jakém místě jsme se to setkaly.

MUDr. Upír to klidně být mohl, ale opravdu si roušku ani nenadzvihl, tak si netroufnu vynést verdikt:-)

1 0
možnosti

Zuby jsou horší patálie než porod, Zdeni! Drž se:)

1 0
možnosti
Foto

Jani, v tom případě mám za sebou několik vícečetných těhotenství;-D

Děkuji Ti a pěkný večer přeji!!!

1 0
možnosti
Foto

tak to mě dooost pobavilo...překotný porod! A vůbec, bezva blog! Apropo, v úterý jdu k zubařce...

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzanko! Věřím, že Vaše zubařka je útlocitná, šikovná a bezbolestná. Budu na Vás v úterý mysletR^

0 0
možnosti
Foto

pokud pamatuju tak tě ty zuby začaly bolet už začátkem léta-to je teda anabáze:-/8-o

držím palce ať už od toho máš pokoj

1 0
možnosti
Foto

Libuško, právě už na srazu blogerů jsem měla patálii s ránou po vytrženém zubu, tohle je další díl. Prostě, kolik zubů, tolik dílů:-)

0 0
možnosti

Jejdy, Zdeni, to není blog, to je horor.8-o

0 0
možnosti
Foto

Jó, život, ten píše romány jedna radost:-)

0 0
možnosti
Foto

J49a31n 56Š20i90k

12. 8. 2018 13:18

Zjistil jsem, že jedna z výhod vyšší věku je vyřešení problémů se zuby. Tak jak mi přibývají roky, ubývá zubů a ty, které je nahradí, už mě nebolí a nikdy bolet nebudou. Hezkou neděli :-)

2 0
možnosti
Foto

Rozdíl mezi mládím a stářím je jako mezi skleničkou se zubním kartáčkem a skleničkou na zuby.

1 0
možnosti
Foto

R^Zuby a patálie s nimi, mě provázely dlouhá léta, takže vím, o čem píšeš. Zrovna se můj zubař chystá na dovču, tak se taky strachuju;-D

1 0
možnosti

A jak se má Tvoje koleno? Dobře?

0 0
možnosti
Foto

Já bych asi utekla, bolest nebolest, tohle vypadá hororově. Ale aspoň věděl, že byla vynalezena anestetika.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, kdyby mě to tak šíleně nebolelo, prchla bych. Jsou to zážitky, které by si člověk rád odepřel.:-)

1 0
možnosti

Ješiš to byl horor, kam se hrabou Gremlins :-) doufám už je po bolesti...

2 0
možnosti
Foto

Nadi, momentálně bez bolesti, ale budoucnost zubu se nadále řeší. Auuu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,72
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik