Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^Jako vždy, fajn napsáno.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Jitko! A příjemný rozjezd do nového týdne přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, napsala jsi to opět krásně - mluvíš mi z duše:-) Jen s tím rozdílem, že jsem to ani nemusela číst, protože v době "výbuchu" tuhle knihu četl každej druhej okolo mě. Takže jsem byla v obraze a navíc mě velká reklama čehokoliv odradí;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, Danulko, to není ono, to se musí číst a na veřejnosti, vyrovná se to striptýzu... no do půlky těla určitě;-D

1 0
možnosti

I když jsem nevěřícím, díky bohu že mám za manželku ženu, která i když si něco takového přečte tak se tím pobaví a upřímně se zasměje.

1 0
možnosti
Foto

Máte skvělou ženu se smyslem pro humor:-)R^

0 0
možnosti
Foto

J25a97n 31Š65i19k

26. 8. 2018 14:04

Dobrý den paní Ortová. Vidím, že se nezastavíte před ničím :-) Přiznávám, první díl jsem četl, poslouchal audioknihu a byl na filmu se ženou v kině. A nejen to, dokonce jsem napsal recenzi na audioknihu. Do dalších dílů se mi už nechtělo. Vzhledem k tomu, že mě ani na chvíli nenapadlo očekávat knižní zázrak, zklamání se v mém případě nekonalo. Jinak si ale myslím, že s těmi upíry a čuňačinkami pravdu tak úplně nemáte. Spíše vidím málo tvůrčích nápadů v knihách i ve filmech. Jakoby se všechno jen kopírovalo a originalitu aby člověk pohledal. Čtenáři a diváci pak sahají pořád dokola po tom samém.

Recenze audioknihy https://jansik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=452683

Hezký zbytek neděle

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Šiku. Tak jsem si s chutí přečetla Vaši recenzi a moc se mi líbíR^. Zhodnotil jste to bez předsudků a velice rozumně. Ano, autorce se v tu danou chvíli povedlo zaplnit díru na trhu. Ten celosvětový obrovský zájem o - v podstatě jednoduchý milostný a posléze až detektivní příběh - se nekonal jen zásluhou reklamy. Víc než 70 milionů prodaných výtisků neznamená, že je celé lidstvo pokleslé. Jen alespoň na chvíli zatoužilo po chvíli odpočinku od všech těch celosvětových problémů a hrůz, a k útěku k pohádce pro dospělé.

2 0
možnosti
Foto

;-) a já jen...abych věděla...co jsou to čuňačinky?;-D

2 0
možnosti
Foto

Z pohledu čtenářek romantické literatury naší knihovny je to vše, co přesahuje pusu na dobrou noc;-D!

9 0
možnosti
Foto

To mě nějak minulo...:-) Myslím četbu ;-D profláknutého románu a shlédnutí filmu. O to víc oceňuji vaši úvahu, Zdeňko...;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Šárko, prvních pár slov mě zaskočilo, ale pak jsem Vás četla dál a uklidnila jsem se;-D!

0 0
možnosti
Foto

Tak, tak, jsou druhy literatůůůry, které mi vlastně ani nezkřížily cestu. Patrně si mezi sebou rozšířily šeptandu, že chodit kolem nechápavého blbce je zbytečné. Tím pádem vlastně ani nevím, o co jsem přišel ;-D

Aforizmus v perexu a na konci je super.

2 0
možnosti
Foto

:-) Děkuji, Marku!

Řeknu Vám, že stejně jako člověk nestihne ochutnat všechno jídlo světa, tak ani neprolistuje všechny knihy světa. A v obou případech se to může jevit jako užitečné.:-)

1 0
možnosti

Nemohu číst staré knihy - napsal nedávno pan Kroupa. Já nedokáži číst ani nové. Dokonce jsem zredukovala knihovnu, hodně knih jsem darovala, nebo odnesla do městské knihovny. Nevím, co se se mnou stalo.:-/

2 0
možnosti
Foto

Tak to já jsem, Věruško, pravý opak. Pokud bych si každý den nepřečetla alespoň kousek z knihy, považovala bych den za ztracený, nepovedený:-). A zřejmě tou svojí životní láskou dovedu občas i nakazit. Když při programu pro žáky ZŠ dávám dětem otázku, jestli už někdy zažily ten úžasný pocit, kdy mají rozečtenou knížku a nemůžou se dočkat chvíle, až se k ní budou moct vrátit, tak se vždy pár rukou zvedne a dávají mi za pravdu, že to těšení je báječný pocit. Abych ho přiblížila i ostatním, tak pak třídě chvíli čtu ukázku z nějaké pěkné dětské knížky, a když už je jasné, že příběh děti zaujal, že buď napětím kulí oči nebo se nahlas smějí, tak čtení přeruším a děti volají, že chápou, co jsem tím těšením myslela. A pak se zcela nevýchovně pohádají, kdo si knížku vypůjčí jako první.;-D

0 0
možnosti

Číst erotický román bezpečně ? Proč ne.Provádět ale erotiku může být leckdy ošemetnější.Podle slov naší knihovnice si erotické romány půjčjí hlavně ženy.Možná proto, že žijí ve svých představách, které jim muži nesplňují.Doporučoval bych k přečtení knihy Klause ...Roky 1 až 8.Nebo tak nějak.Psané naším exprezidentem v době jeho panování a cestování po světě.V antikvariátě v Brně měli každou z těchto osmi knih za 8 kč.Na můj dotaz kolik toho prodali, odpověděl prodavač..."máme to tady tři měsíce pane, a ještě ani jednu".Pravde erotika tam jistě není, pokud nepovažujeme za erotické fotografie pana prezidenta před sochou toho či onoho velikána navštívené země....nicméně naše ženy by měly jít do sebe a poněkud otočit svůj zájem.Tuším, že po přečtení některé z knih, by byly jejich erotické myšlenky na nule.

1 0
možnosti
Foto

Já Vám nevím, Michale, a pusinkuje se tam alespoň s nějakým státníkem?;-D

0 0
možnosti

Aha, tak tu nemůžu napsat dílo Oskara Wilda... :-/ no, prostě pokud erotickou literaturu, tak se to jmenuje Lady f....... a to je jízda ;-)

0 0
možnosti
Foto

V originále Lady P...

Mnozí nevěří, že to napsal Wilde, jiní pro to horují.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,20
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik