Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-D Pobavilo, rozesmálo. Víte, jak mě překvapilo, když jsem v básni o abiturientském srazu viděla první slovo - příjmení Kazda? Tak se totiž jmenoval (a stále jmenuje!) náš skvělý třídní z gymplu. Srazy máme poměrně často, poslední dobou už každý rok.

1 0
možnosti
Foto

Jéé, tak teď jsem překvapená já:-). Ale je to opravdu jen vtipná shoda, protože já Kazdu neznám. Jména jsem do veršování jen tak od boku vypálila. Jsem ráda, že "váš" Kazda je skvělý! ;-D

1 0
možnosti
RM

tak my se se základkou scházíme každého půl roku. V létě to bylo většinou u mne na chatě, v zimě ve skvělé restauraci. Byli a jsme skvělá parta. KDyž se sejdeme, tak si máme stále o čem povídat. Na srazy gymplu nechodím. Byli jsme pedagogická třída, a tak většina z nich jsou učitelky nebo učitelé. S nimi se hovořit normálně nedá. Neustále si na něco stěžují a já mám ráda veselo a ne abych poslouchala jak je nikdo ve škole neposlouchá, jak mají malé platy, jak je školství celkově na nic. Každá profese má něco, ale poslouchat to na srazu fakt nemusím. Jak píšu na srazy ze základky se fakt těším. Vždy je legrace, na nic si nikdo nehraje.

1 0
možnosti
Foto

Renátko, to jste napsala skvěle!!! Mám úplně ten samý zážitek z našich srazů od ZŠ. My je tedy máme vždy po pěti letech, ale je prostě znát, že jsme byli dobrá parta, proto jsou srazy moc pěkné, povedené a veselé. Už se těším na další, jen kdyby k tomu nepatřilo i to stárnutí... nebo že by zrání?:-)

0 0
možnosti
VN

Já mám ráda rýmy, co jsou v nich i šprýmy ... ;-D

tyhle se mi líbily, že nebyly unylý ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Vlasti, to jste zveršovala šarmantně a krásně, děkuji!!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, to je krásný. Stručný, jasný a výstižný;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Jitko! Djó, život:-)

1 0
možnosti
Foto

Prima čtení, milá Zdeni.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši, ale taky Ti to po ránu pěkně veršotepe;-D

0 0
možnosti
Foto

Libuško, děkuji, jestli povedlo, tak mě to těší! ;-)

0 0
možnosti
Foto

J63a10n14a 62M58a24j66o20v83á

27. 8. 2018 23:51

Paráda. Dobrou noc i ráno. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jani, přeji Ti pěkný den! :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, báječné. Přesně tahle jednohubka mi při listování před spaním udělala radost . Díky:)

3 0
možnosti
Foto

Kačenko, tak teď jsi mi na oplátku udělala radost TyV!

1 0
možnosti
JJ

J55i62ř47í 70J39a33n57d39a

27. 8. 2018 21:55

Maturoval jsem v r. 1975 a musím se přiznat, že z gymplu se scházíme pravidelně. Celá třída jednou za pět let, v roce 2015 se nás sešlo 28. Mimo to se občas sejdeme v rámci "zdravého jádra třídy" tak v počtu 8-10, podle situace. Měli jsme 4 třídní manželství, dvě vydržela doposud. I tak jeden z těch párů chodí na srazy společně. Pouze u čtvrtém páru měl spolužák trvale problémy s alimenty, tak těžko "přijde bývalce do rány" zrovna na třídním srazu. Toho jsme nikdy na srazu neviděli.

Trochu problémy byly v průběhu 90. let, kdy někteří jí měli "vytahovačnou". Ale už se to usadilo.

U nás jsou srazy fajn.

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem moc ráda, že míváme srazy hodně vydařené a skutečně se rádi vidíme. Na každý sraz se upřímně těším.

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné čtení před spaním, Zdeni:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jane! Potřebovala jsem po náročném pondělí něco odlehčit:-). Tak sladké sny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik