Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, z tvého článku jsem si opět uvědomila, že jsem taky rodič. Našla jsem větu, kterou jsem taky použila. :)) Mojí dceři jsem vždy hrozila, že když bude drzá, odvedu ji do školy v deváté třídě, aby měla ostudu. Nejhorší je pusa při rozloučení :))

Zjistila jsem, proč děti rodičům nevěří. Protože od malička jim ukazujeme, jak pitomi jsme, když je nemůžeme najit schované za dvermi apod. Udělají si o nas brzy obrázek a hojne ho vyuzivaji. Ale copak jim tem mrnousům můzeme zkazit radost? omlouvam de za preklepy, mobil stavkuje.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je skvělé přirovnání, myslím to schovávání za dveřmi!;-D

0 0
možnosti

Ano, některé "katolické" řeči rodičů byly a budou v určitém věku dítěte k vyletění z kůže:-D

Zdeno, dobře vystiženo!

1 0
možnosti
Foto

Je zajímavé, že děti si o svých rodičích myslí, že se už jako rodiče narodili, a podle toho o nich smýšlí;-D.

0 0
možnosti

U nás to ve školním roce docela šlo , ale v pubertě to bylo silný. Co já se dceři navysvětlovala proč někam nemůže, pak její kamarádce to maminka zakázala

a byl klid ...

1 0
možnosti
Foto

Tak to je krásná příhoda. Zákaz přišel odjinud a splnil účel i u vás;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitu, děkuji TiV

0 0
možnosti
Foto

(palec hore) Každý si tu pusu stejně musí nabít sám. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Klárko, to je fakt... ačkoli existuje pár jedinců, co na to maj lidi;-D

1 0
možnosti

D68a71v45i76d 41V57l45k

4. 9. 2018 19:31

Ano krásně napsáno

1 0
možnosti
Foto

Děkuji vám, Davide. Zkrátka, ať žijí děti, i ty nedůvěřivé;-D!

0 0
možnosti
Foto

Takovéhle lži bych svým dětem nikdy necpala, jsou chytré. Jen jednu jedinou z výše zmíněných jsou mi ochotny věřit: Učitel je taky člověk.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

To chápu, Pavli, když si na jednu z nich můžou doma klidně sáhnout a ověřit si to;-D!

0 0
možnosti
Foto

:-)Pikantní je když tu originalitu dětí člověk vyloví v 35 let starých vzpomínkách jako svoji vlastní.;-)

2 0
možnosti
Foto

Prosím, prosím, příklad:-)!

0 0
možnosti

Zdeni, věřit rodičům, je náročnější disciplina než věřit vlastním dětem :)))

1 0
možnosti
Foto

Nevím, Jani. Například já rodičům věřím ;-D;-D;-D!

2 0
možnosti
Foto

J74a30n 90Š37i66k

4. 9. 2018 12:50

Trefný závěr. Hezký den přeji

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Spravedlivé je, že všechno odnese čas, ale přivane něco dalšího, to je od něj pěkné:-)!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS