Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je náhodička ;-) takže jste hned dvě? Zdeni nepřestáváš mne překvapovatl R^

1 0
možnosti
Foto

R^zase se ti Zdeni povedlo mě pobavitR^-a ten příběh z besedy je

0 0
možnosti
Foto

něco jsem zmáčkla a komentář odskočil nedokončen...chtěla jsem napsat, že to setkání se jmenovkyní tě muselo asi hodně potěšit-já na netu také našla jmenovkyni ale osobně jsme se nesetkaly-karma a dík za pěkný blog

1 0
možnosti
Foto

Před mnoha léty, to mi bylo asi šestnáct, mě brácha pozval k nim do Aše, prý mi ukáže mou dvojnici, že je taky prodavačka. Smála jsem se tomu fórku, ale jen do té doby, než mě dovedl do obchoďáku a já stála tváří tvář holčině-mému skoro dvojčeti. Navíc to byla taky Jitka;-D Tímto blogem jsi mi tu příhodu připomněla.

1 0
možnosti
Foto

Na falešné tóny příliš nesázím - taky neumím zpívat, ale to neznamená, že jsem "falešná". Prolhanost se, naštěstí, pozná i jinak, kvůli tomu ještě politici nemusí zakládat big band (8-o). Měj se fajn, Zdenko, a zpívej si z plna hrdla, pokud tě to těší.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Což o to, Pavli, mě to těší, ale od rodiny to mám zakázaný!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Pěkné, Zdeni. Není moc pravděpodobné, vzhledem k mému jménu i příjmení, že by se objevila moje jmenovkyně, ale jednu kuriózní příhodu mám. Před lety k nám do práce přišla brigádnice, mladá holčina, černoška jak vyšitá - tmavá pleť, černé prstýnky na hlavě, plné rty. Překvapením bylo, že uměla obstojně česky a její jméno? Možná už po těch letech nepřepíšu úplně správně, ale to první je správně na 100% - Liběna Kubujambi Masiqa;-D.

Všem besedám i jiným akcím v knihovně, jakožto dobrovolná knihovnice (už 25 let), fandím a dávámR^. Ať se Ti všechno daří.

1 0
možnosti
Foto

;-D Liběnka Kubujambi je úžasná. Tak tuto shodu křestních jmen jsi určitě hodně ocenila!

A protože se blíží Týden knihoven, tak nám, holkám od fochu, přeji hodně zajímavých akcí a čtenářů, které budou bavit.V

1 0
možnosti
Foto

J46a11n90a 21M70a62j89o29v50á

16. 9. 2018 13:59

Zdeni, z dobrých zdrojů se ke mně doneslo, že se tam zpívá :-))

1 0
možnosti
Foto

Budu tam muset, Jani, někdy nakouknout, abych o to nepřišla :-)

0 0
možnosti

Zdeni, ve sněmovně zazpíval hlasování Daniel Korte, a bylo z toho pozdvižení. Suchaři nevěděli, jestli to není něco proti něčemu:-))

Moc hezký blog, tedy akce.

A byla ti ta jmenovkyně trochu podobná?

1 0
možnosti
Foto

Maruško, na hlasování pana Korteho jsem se vždy těšila. Jeho zpívané: Pro návrh, případně Proti návrhu, to tedy pobavilo.

Jinak moje jmenovkyně podobu neopětovala. Domluvily jsme se, že ani na jakoukoliv bližší příbuznost to není. Byla to starší, velice milá paní, a mě to naše seznámení taky hodně potěšilo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Třeba to někteří umějí, jen se to k vážnosti jejich projevů nehodí.;-) Už jsem si myslela, že jsi taková celebrita, až se lidi bojí, že nedorazíš. A zatím takové překvápko.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

;-D To se Ti, Klárko, povedlo.

Zrovna si říkám, že pokud se zpěvu týká, byla bych politička jak vyšitá. Zpívám tak hrozně, že si doma nesmím notovat ani při mytí nádobí. Ale jsem neposlušná.:-)

1 0
možnosti

Takové hezké zážitky a setkání s lidmi jsou odměnou za tu přípravu a nervy, co s těmi besedami máte.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak to beru, Ivo. Moc se mi líbí, že na besedy chodí podobně naladění diváci. A pokud to snad zpočátku není znát, tak průběh vystoupení všechny tak vtáhne do děje, že z nich padá počáteční ostych a začnou klást bez zábran otázky, smát se nahlas, prostě jim začne být fajn. A to je okamžik, kvůli kterému se ta námaha vyplatí.:-)

0 0
možnosti

Jsi úžasná baba, Zdeni! :)

4 0
možnosti
Foto

Jéé, Jani, to je od Tebe milé. Ještě se vrátím k obsahu blogu. Setkání s paní Ortovou bylo překvapivé, člověče, už dlouho se na mě nikdo tak upřímně netěšil jako tato paní.;-D

A organizátorka besedy - kulturní pracovnice lázní - to překvapení udržela v tajnosti, opravdu mi řekla jen to, že se na mě hrozně těší jedna divačka, takže jsem o shodě jmen opravdu nic netušila.

2 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik