Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Nejen, že se parádně "čtete", ale ty znalosti R^ze sportovních klání,smekám;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Ludmilko, je to moje celoživotní láska. Ale fakt je, že novější hokejové dějiny tak v malíčku nemám. Tohle byly krásné roky, kdy se podle mého hrál nejlepší hokej. Teď už tu krásu promyšlených akcí nahradilo nahazování na mantinel, práskání do puku a silové pojetí kanadského typu. Ale stejně si nemůžu pomoct a držím i nadále palce.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ podnikavá a šikovná holka jsi-jinak některá ta čísla také pamatuju a do Pospíšila jsem byla platonicky zamilovaná;-)tak kromě knižek a psaní máme dalšího společného koníčka-hokej

a já mám fotky všech Rytířů Kladno s podpisem a věnováním heč!;-D

1 0
možnosti
Foto

Jééé, Libuško, no to je paráda!!! Zvu Tě k nám na besedu. Bude 15. října v 17. hod. u nás v knihovně.V

0 0
možnosti
JD

J50i30r85i 48D57v76o90r37a26k

17. 9. 2018 22:26

Jejda... to byly casy R^[>-][>-][>-]V!!

1 0
možnosti
Foto

Tý jo smekám! V roce 1976 se u nás doma hokej nepochybně sledoval v černobílé kvalitě, ale to jsem spíš ještě sledovala pohádky.;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pohádky taky nebyly špatné, i když černobílé.:-) Třeba na černobílou Popelku s Evou Hruškovou, Jiřím Štědroněm, Janem Třískou, Danou Medřickou a dalšími skvělými herci nedám dodnes dopustit.

0 0
možnosti
IM

I94v48a 82M79a64r88k74o27v17á

17. 9. 2018 20:00

Chtěl jsem napsat to samé, co pan Šik, tak už nepíšu nicR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivo, však my všichni, co blogy píšeme, si s každým dalším článkem odkopáváme soukromou duchnu:-).

1 0
možnosti
Foto

J52a20n 12Š22i53k

17. 9. 2018 18:40

Čím víc Vás poznávám z Vašich článků, tím více Vás mám radši :-) Děkuji za článek a přeji hezký den

1 0
možnosti
Foto

A já Vám, Jane, děkuji za milá slova. Cením si jich.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Bohunko!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, obrovska karma, netusil jsem, ze jsi takova fanynka. A z te besedy pak nezapomen udelat reportaz:-)

3 0
možnosti
Foto

Nápad s reportáží je super. Přidávám se k prosbě :-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělá zpráva, moc mě tento příběh potěšil.

Nehledě na probuzené vzpomínky, jak jsem tehdy do hluboké noci poslouchal rozhlasový přenos toho slavného zápasu. To jsem byl zrovna doma (mezi věčným rajzováním), všichni v noci spali a ráno mi zpočátku nikdo nechtěl věřit, že jsme nad Kanadou opravdu zvítězili.

Milan Nový vypadá na fotce velice dobře a "stále se sobě velice podobá" ;-D, což u některých lidí funguje a u jiných téměř vůbec.

Tak ať ta beseda vyjde co nejlépe!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, taky jsem při těch vzpomínkách jihla. Jako by to bylo včera, opravdu. Docela by mě zajímalo, jestli by dneska ještě někdo poslouchal rozhlasový hokejový přenos. Věřím, že třeba legendární Gabo Zelenay by pobavil i strhl posluchače i dnes.

1 0
možnosti
DR

Moc pěkně napsáno. Ať se Vám to vydaří. R^

1 0
možnosti
Foto

A já Vám moc děkuji. Snad to klapne a bude spokojenost i legrace.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,72
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik