Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Až teď čtu, že jsem zareagovala (na Váš skvělý blog) skoro stejně jako p. Májová, teď jsem to zjistila...;-)

0 0
možnosti

Jdu přetékat a hned všemi směry;-D

1 0
možnosti
Foto

Takové charisma... řeknu ti, Zdeni, to je věc! :))

1 0
možnosti

I20v86a 45M61a77r65k81o37v95á

23. 9. 2018 22:54

Connery oukej, já zas miluju Petra Čepka, to byl také důstojný zástupce těch, ze kterých charisma stříká do dáli. Třeba v Adelheid byl neodolatelný. Bezva psaní, ZdeňkoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Petr Čepek - úžasný typ chlapa. A když, Ivo, kouknul takovým tím svým spodním pohledem, ouuuu.V

1 0
možnosti

P79e24t97r 19L15a87n90g73e63r

23. 9. 2018 19:27

Napsala jste to pěkně, tak charismaticky, jak to umíte jen vy a pár dalších zdejších blogerů.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je od Vás milé a vtipné!!!R^

0 0
možnosti
Foto

J58a43n27a 26M29a56j12o47v93á

23. 9. 2018 19:22

No dobře, tak já jdu taky přetékat.

1 0
možnosti
Foto

Skvělé, Jani, doufám, že to přetékání má i nějaký soutok, že bychom si tam daly sraz ;-D.

0 0
možnosti
Foto

je to tak Zdeničko-vzdělání samo nestačíR^

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, Libuško. Každý člověk dostal do vínku poměrnou část od všeho. Ale jak s tím naloží, to už je na něm.

0 0
možnosti

Já jsem výraz charisma chápal jako označení mimořádného daru, který někdo má, někdo ho má méně a někdo ještě méně. Bohužel se to nedá změřit, ani jsem se nesetkal z žádným testem na charisma podobným jako je test na měření IQ.

Podle mne to není jen označení přitažlivost ale také to znamená schopnost zaujmout a vést lidi, nadchnout je pro nějakou myšlenku nebo činnost.

Podle mne to charizma u daného jedince nevidí všichni a tak žádný člověk není schopen nadchnout všechny. Někdo zaujme jen malý okruh lidí. Charisma v očích svých dětí má každá matka, která o ně s láskou pečuje (i otec). A to stačí.

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení i za moc pěkné vyjádření, se kterým naprosto souhlasímR^.

0 0
možnosti
Foto

Tak o tomhle mě nikdy nenapadlo přemýšlet. Charisma člověk buď má nebo ne. A že někoho zaujalo u umělce mi často přijde jako takové to nepříliš znalé okecávání. :-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem právě četla nezávisle na sobě během léta několik rozhovorů ve společenských časopisech a tam jsem se s obdivovaným charismatem hojně setkávala ve vyjádřeních zpovídaných. Proto mi přišlo na mysl, že je to i šikovná klička. Když nechtějí kolegu pochválit za něco konkrétního, abych si nezadali, tak pochválí jeho charisma, to je neuchopitelné a vlastně je to taková pochvala nepochvala.:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS