Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni V káva a verše od tebe....nádherné spojení...ps:to je fajn, když nikdo nevidí do hlavy, že?! Karma a pozdrav.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to jsi napsala krásně. Je to úleva. Do kávy nám vidí, do hlavy ne;-D!

1 0
možnosti
Foto

R^Už se těším na ranní kávu a budu u ní také krásně snít. ;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť, Soni, ať to snění stojí za to! ;-)

1 0
možnosti
JS

Zdeničko, dnes jsem měla první skutečné kafé po nějaké době a to Tvoje jako zákusek :))

1 0
možnosti
Foto

Janičkooo, to ráda slyším (čtu)!!! Věřím, že to tekuté v domácím prostředí chutnalo jako nektar a moc Ti ho přeju!!!V

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, nevidím to jinak než, že až zase přijedeš do té "strašné Prahy", zvu tě na kafe já.;-)

Díky za milé veršíky, takové kávově lahodné.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to, Pavli, beru!!! V Praze já piju kafe obzvláště ráda. V luxorském Paláci knih na Václaváku jsem v literární kavárně asi už za štamgasta;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^ Moc pěkné, Zdeňko. Vtipné, výstižné, trefné veršíky:-). Kafíčko jsem sice měla už po ránu a čtu až teď, ale jak se znám (jsem takový kávový závislák:-)), nezůstane u jednoho. Přeju hezký celý den, sluníčko zve k popíjení kávy venku.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Liběnko! Taky se chystám po obědě na čerstvý vzduch a kafčo vezmu vyvenčit s sebou. Už se těším!;-)

1 0
možnosti
VF

Jak to děláte, mně teď ta káva opravdu zavoněla.8-oR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Věruško, asi jsem použila správné ingredience, to my baristé občas dovedeme;-D.

1 0
možnosti
Foto

(palec hore) Zrovna piju. Ne v kavárně, v kongresovém sále. Od rána naštěstí už dodali mlíko. :-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tak příjemné pití kávy i nasávání užitečných informací;-)!

1 0
možnosti
Foto

J15a12n 55P35r20a26ž65á89k

13. 10. 2018 10:35

R^Diky za skvelou pomyslnou kavu, Zdeni. Krasnou sobotu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jene, a já přeji dobrou kávu a jen příjemné představy;-)!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a pěkný víkend přeji!

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,46
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik