Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím, Bohuno, máme to podobně ;-D!

0 0
možnosti
Foto

Dneska jsem nestihla odpolední kávu, tak si dám aspoň pár kofeinových veršů od tebe.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, to je dobrý nápad, po mém kofeinu budeš dokonce i moct usnout:-).

0 0
možnosti

Zdeni, vy jste pokušitelka:-). Už nějakou dobu uvažuji, že navštívím cukrárnu/kavárnu, kde vyrábí makronky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mńam, makronky, tak ty jsem hodně dlouho neměla. Určitě tam, Dášo, zajděte a užijte si pohodičku!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravíííím!:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, jsou výborné ty Tvé verše....R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši, až s nimi budu lézt na nervy, snad mi to někdo poví. Ono se to kávové téma taky jednou stane lógrem. Tak snad ještě ne.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vlasti, a pěkné nedělní odpoledne přeji!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné, jdu si vařit kávu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Soni, to je milé. Já právě jednu míchám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Za chvíli půjdeme. Tam, kde ho necpou někomu jinému, tak snad nezklamou. :-)

1 0
možnosti
Foto

Joo, vzpomínám na tu příhodu, tak ať je jen Tvoje a nemusíš se dělit:-)!

1 0
možnosti

I96v48a 14M79a38r68k28o84v68á

20. 10. 2018 13:13

Staromládenecká je parádní. Hned si toho člověka musíte vybavit.:-) Nedávno jsem takového staromládence viděla běhat - v kostkované košili a vybledlých zvonových teplácích, bez sluchátek a funkčního prádla - prostě jako před 40 lety, úplně jiný svět, zážitek;-D

2 0
možnosti
Foto

Snad to nevyzní divně, ale já ji mám taky ráda. Měla jsem ještě jednu upravenou verzi, ale nakonec jsem ji stornovala. Myslím, že takhle to mělo být. A zážitek to byl určitě roztomilý;-D.

0 0
možnosti
Foto

To se povedlo! Právě jsem se vrátila z jedné úklidové akce, uvařila si turka a čtu Tvůj blog;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Jitko, ať Ti kafíčko vždy chutná!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik