Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeničko, tvoje jemňoučké kávové rýmy mě pokaždé dokážou rozněžnit :-) Kde neustále bereš tolik úžasných slov, které tak krásně pohladí duši?? Děkuji ti za ně...R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Danuško. A moje odpověď zní: to asi to kafe;-D.

0 0
možnosti
Foto

J57a55n66a 61M29a57j58o37v14á

11. 11. 2018 17:51

Zdeni, karma za Andělskou. Díky.

1 0
možnosti
Foto

A já, Jani, děkuji Tobě a pěkný večer přeji!!!

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, Jitko, že nemusím pít sama, díky, že se přidáš;-).

1 0
možnosti

ja teda mam nejradeji to sve, doma vytvorene a na balkone nebo pod pergolou vypite. Al pro sychrava podzimni odpoledne by mohla byt kavarna dobrou volbou. Budu muset popremyslet do ktere.

1 0
možnosti
Foto

Dobře uděláte.:-) Taky mám ráda to své domácí, ale kavárnu jako takovou celou, pokud si tedy oblíbím nějakou šikovnou. A pokud tam nejdu s přáteli, tak rozhodně s knížkou. A tyto báječné okamžiky mi projasní jakýkoli den.;-)

0 0
možnosti

Kavárny se mění, v každé stejná káva není ...

Když do kavárny přijdu, tak praví,,, jaké kafe si dáte ?

A já zoufale, a jaké tady máte ??? :-/

1 0
možnosti
Foto

Já nabízím překapávanou veršovanou. Ale vidím, že jste si nakapala dobrou vlastníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

J60a77n 77P12r27a74ž19á67k

11. 11. 2018 12:12

R^Kaficko voni az sem, Zdeni:-)

1 0
možnosti
Foto

Zřejmě dobrá značka, Jene;-). A přeji půvabnou neděli!!!

1 0
možnosti
Foto

R^Šla jsem si pro kafe, a miláček mi zabral místo u PC.;-D

P.S. Má takové zvláštní kouzlo vstoupit do kavárny s naloženým báglem a to kafe si dát.;-)

1 0
možnosti
Foto

Djó, z toho bys mohla uplést sympatický blog. Fakt dobré téma!;-)

1 0
možnosti

I38v11a 72M90a54r84k63o70v85á

11. 11. 2018 9:02

Zdeňko, tolik rozmanitých podob kávy a kafařů a kavárníků nám ukazujeteR^ Díky za opětovné potěšení:-)

2 0
možnosti
Foto

Milá Ivo, to jste hodná, moc děkuji. Já vím, že za chvíli s tím už budu nudit, tak kéž tu chvíli sama odhadnu.:-) A příjemnou neděli přeji!!!

1 0
možnosti
Foto

Píšu Ti svou malou žádost, dělej nám v neděli radost. R^

3 0
možnosti
Foto

Jéé, to je krásný, děkuju! Já stále čekám a doufám, že k té básni, kterou jsi tu před časem uveřejnil a opravdu moc se mi líbila, přidáš další.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS