Diskuse

Shrňme si to

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Zdeni já spíš ty sladkosti... sulc mě nebere...

1 0
možnosti
Foto

Chápu, však on takový jahodový želatinový dortík taky udělá službu ;-).

0 0
možnosti

Z těchto zpráv mě zaujal ten kilogram, uberou nám aspoň gram ??? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Mimo jiné se v článku říká, že přehodnocení míry kilogramu proběhne 16. listopadu na mezinárodní konferenci měr a vah ve Versailles. Takže dnes se to všechno zváží:-).

1 0
možnosti

Diskuse Vás vyléčí a potěší.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Věruško, například Vy mě potěšíte vždycky ;-).

0 0
možnosti
Foto

To chtělo panáka na závěr. A nebo předem a ty zprávy ti pak budou šumák.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, Klárko, pěkně se zpumprdlíkovat a nasadil světu klaunský nos! ;-)

1 0
možnosti
Foto

J95a81n 64P46r81a80ž35á89k

15. 11. 2018 13:08

R^Zdeni, máš k tomu ten správný přístup. Jen to chtělo dát si hned zkraje panáčka, aby ten sulc nemohl škodit.:-)

1 0
možnosti
Foto

To máš, Jene, pravdu, protože dát si panáčka až večer na závěr informačního hodokvasu, tak to není šláftruňk, ale narkóza.:-)

1 0
možnosti
Foto

Miluji Tvůj humor, Zdenko. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši. To víš, škarohlídství si ve vlastním zájmu pěstuji jako himálajskou růži, co kvete jen jednou ročně, zatímco humor je moje oblíbená lebeda.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DZdeni ty jsi prostě úžasná-nejen že jsi mě pobavila ale děláš mi chutě na něco dobrého-ovšem já když čtu zprávy tak dostanu chuť na jelita a často se mi vybavuje taková ta arabská pochutina zvaná humus;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, nás dvě vidím v restauraci u společného stolku, každá na talíři vídeňský řízek, ovšem důkladně rozklepaný. Však ona správně použitá palička dělá divy;-D.

0 0
možnosti

Jo, Zdeni - titulky, které se pozřít nedají... to by umořilo i slona :)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Jani. Některé titulky se sice snaží tvářit jako čerstvý losos, ale uvnitř to jsou olejovky nevalné chuti.;-)

1 0
možnosti

Lidé dnes jsou v horším psychickém napětí než byl průměrný pacient na psychiatrii v letech 1950.

Proč tomu tak asi je?

Naštěstí u vás dobře pracují obranné mechanizmy a vy se z toho dokážete vypsat i vyspat.

Karma.

:-)

2 0
možnosti
Foto

také se z toho dá vyjíst;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 30,73
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik