Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky mě mrzí, že i když tancovat umím, neboť jsem taneční absolvoval dvakrát, jsem stále ještě nebyl vybrán k obveselování televizních diváků. A mé taneční umění mi kdysi pomohlo získat nejprve pozornost a posléze i náklonnost tajemné blondýny. O tom až někdy jindy (to je opět douška pro Majku Šípkovou). A o tom, jak byla na jednom firemním výjezdním zasedání oceněna moje taneční kreativita (parket pro 12 lidí se stal parketem pro mě a kolegyni za soustavného blikání blesků fotoaparátů zbytku firmy) raději ani někdy jindy. :)

1 0
možnosti
Foto

Tak to už se těším na pokračování. Náhodou, dvakrát taneční, to už je dobrá kvalifikace.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^náhodou tango ovládám skvěle-jen proto mě tam nezvou, tuší že bych je tam všechny úplně zazdila-dík za pobavení Zdeničko-a ty bys mohla být hlavní porotkyně

1 0
možnosti
Foto

Tušila jsem, že na parketě jsi Maja Plisecká. Libuško, je to jasný, bojej se konkurence ;-D.

Jo, v porotě by se mi líbilo.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak zrovna valčík mi nikdy nešel. Ani polka.

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nevadí, však on ptačí tanec taky vykoná své ;-D

2 0
možnosti
VH

Jen na okraj: Vítězka ročníku (tuším) 2015, Marie Doležalová, byla prezentována jako blogerka (a herečka).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za poznámku. Já se o tom v článku zmiňuji s tím, že ji ve výčtu vynechávám. A na stránkách StarDance jsem si ověřila, že byla představována jako herečka (a blogerka).;-)

0 0
možnosti
Foto

Umění si užít umění je take uměni R^

2 0
možnosti
Foto

J20a56n19a 86M12a69j86o14v63á

18. 11. 2018 15:00

A můžu ti s tebou, Zdeni, uvádět? To by mě bavilo :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrá, Jani, domluveno, já Tě beru!

Ale jak píše dole Pavla Kolářová, tak Ty jsi rozená tanečnice, nebylo by Tě u mikrofonu škoda?;-)

0 0
možnosti
Foto

J71a14n 70P32r52a62ž46á11k

18. 11. 2018 14:04

R^Pobavilo, Zdeni, ale ver, ze by mi tam toho neslo mnohem vic nez ten cardas;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak tomu nevěřím. Na příštím blogerském srazu si necháme zahrát sólo a uvidí se, jestli se nepodceňuješ;-)!

2 0
možnosti
AL

Máte naprostou pravdu!

Jak rád bych tam viděl např. Zdeňku Ortovou, Janu Slaninovou jak tančí třeba Ladies dance, Ragga Dancehall nebo RNB.

A partnery by si vybraly samy.

Karma.

:-)

Zdeňka Ortová

1 0
možnosti
Foto

Cha, tak věřte tomu, že by jim pořádně stoupla sledovanost;-D!

0 0
možnosti
Foto

A co já? ;-D Se svými kudrnami většími než má Zuzana Zajícová:-P a taneční průpravou v chodských, východočeských a hanáckých tancích bych mohla být cosi jako blogerský Geňa. Čardáš umím skvěle!!!!!;-D;-D;-D Zdenko, toběR^

2 0
možnosti
Foto

Šárko, tak teď mě mrzí, že jsem Tě do výčtu adeptů nenapsala. Já jsem měla strach, aby se na mě někdo neurazil;-).

Abych to napravila, na příštím blogerském srazu Tě vyzvu do kola! Zatím piluj valčík;-D!

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,47
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik