Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D jsem magnet na trapasy...

Zdeni R^

0 0
možnosti
Foto

Jitkooo, tak to jsem se fakt zasmála. Úplně jsem cítila tu hrůzu horkého počasí, kdy má člověk pocit, že se snad postupně vypaří. A po takové příhodě má určitě chuť se vypařit hned.;-D

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Děkuji a příjemný den přeji! ;-)

0 0
možnosti

P36e85t61r 44S23k54á15c14e87l

14. 1. 2019 21:21

Úplně nejlepší, když aktéři trapasu se později opět potkají a musí spolu strávit určitý čas. A nakonec jsou z nich přátelé, podobně jako v seriálu "Chalupáři".Příklad, který se stal:

Cestující autobusem byl revizorem "zajištěn", protože neměl potvrzenou průkazku od zaměstnavatele (příběh z roku 1976). A řidič měl též ostudu, že nekontroloval cestujícího důsledně. Do jara 1977 se denně v pracovní dny potkávali a moc nekomunikovali, nemuseli se. Na jaře 1977 ten samý řidič přijel autobusem k podniku onoho cestujícího, aby nabral účastníky zahraničního zájezdu do Drážďan. Mezi nimi byl i ten pro řidiče "problémový", sedl si na první sedadlo vpravo od řidiče. Prvních 50 km nic, ale další cestou do NDR se oba dali do řeči, která začala informacemi o ústředním vytápění, které měl řidič doma. Při zpáteční cestě byli přátelé...

Omlouvám se, nedokáži popsat rudnutí obličejů obou aktérů při opakovaných setkáváních a mimiku v obličeji. Nakonec měli oba přirozené barvy a usmívali se.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám. To je skvělá ukázka, že i situace, která zavání nepříjemností, může časem uzrát v něco velmi příjemného. Zkrátka taková situační metamorfóza.:-)

0 0
možnosti
Foto

J41a60n47a 10M52a16j52o62v80á

14. 1. 2019 19:45

Zdeni, tak si tady u Tebe čtu (děkuji za to) a celou dobu myslím, že nejraději vytahuji z šuplat, rukávů, kapes a různých jiných otvorů trapasy svoje vlastní. Ono to tak nějak všechny potěší a mně to neublíží (už se stejně stalo). Jsem na ně docela dobrá, jak jsem rychlá, někdy se nestačím divit, co jsem to zase stihla :-).

Tak jsem ráda, že to máš podobně a přeji do Velvar příjemný týden. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, já to na sebe dokonce sama vyžvaním, žádné tutlání, dávám to pěkně k dobru, aby se společnost zasmála. Přesně jak píšeš, už se stalo. Člověk by se zkrátka neměl brát zase tak moc vážně. Život tak hrozně letí, jsme tu jenom na ukázku a ještě si dělat hlavu s něčím, co za to nestojí.

Děkuji za přání, doufám, že jsi týden taky dobře odstartovala.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, veselý blogy, to je hotovej balzám:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, musíme si ho aplikovat co nejčastěji, nikdo jiný to za nás neudělá;-)

Ale Ty to umíš hodně kvalitně i na vážno, i to je pro vnímavého čtenáře radost!

2 0
možnosti

V době mého dááávného mládí byl trapas i křivý šev na punčoše. Vykukující ramínko od podprsenky už bylo na sebevraždu. Jó, časy se mění.

Můj největší trapas ale pochopí jen ženy, protože mužům se to nemůže stát.......;-€

1 0
možnosti
Foto

Vzpomínám, když jsem jako malá jezdila k babičce, tak největším zážitkem pro místní drbny bylo, když se na tancovačce některému z děvčat při tanci vyhrnula trochu víc sukně a vykouklo jí kombiné.:-)

1 0
možnosti
Foto

Trapasy jsou můj denní chleba, počínaje zapomínáním jmen studentů konče výpadky paměti (té mojí samozřejmě) u tabule.;-D

Díky za pobavení.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, to jsou životní kruťárny. Teď záleží na tom, jestli se víc smějou studenti nebo Ty.:-)

0 0
možnosti
Foto

Loni jsme měli sraz ze školy po pětadvaceti letech a to jsem koukal co jsem radši zapomenul 8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Mně se teda opravdu, ale opravdu NIKDY žádný trapas nestal! ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Ano, některé trapasy je těžké si zapamatovat;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS