Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^s těmi zrcadly a ženami znám taky jeden bonmot: Když se dívám do zrcadla zjišťuji že vypadám čím dál tím líp---a čím blíž tím hůř

1 0
možnosti
Foto

To je pěkný! No nazdar, a zase tu máme ráno a zase koupelnu se zrcadlem...:-)

0 0
možnosti
Foto

Marka Twaina mám ráda, hlavně jeho povídky, tak třeba se někdy pustím do jeho pamětí, když bude čas. Díky za tip. ;-)

Jo a s tím klením - někdy to fakt pomáhá.:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Já si, Pavli, občas říkám, že pokud by byla pošetilá možnost, že bych Marka Twaina chtěla poznat osobně. Rozhodně to byl nevšední chlápek.;-)

1 0
možnosti

Kleju také, zvláště když se skřípnu, uhodím. atd... u zrcadla už jsem smířená s osudem ;-D Rv

1 0
možnosti
Foto

Vlasti, taky si občas zasakruju, řekla bych, že je to zdravé a očistné. Aspoň doufám:-).

0 0
možnosti

Říkalo se taky, že Petr Bezruč nechal na notařství nějakou obálku, která měla být otevřena 50 let po jeho smrti. Čekalo se, co v ní bude, nikde jsem se však nic nedočetl.

0 0
možnosti
Foto

Aha, to jsem nevěděla. Zajímavé.

0 0
možnosti

Pohled do zrcadla ještě ujde, ale fotografie jsou stokrát horší, přímo nechutné. Na té minulé jsem jak Jožo Golonka po flámu:-/. Už před iks roky jsem pojmenovala fotografie s mými synáčky "Synové Velké medvědice" podle jedné knížky. Klení by nepomohlo, nu, što sděélat. Radši se směju.;-)

1 0
možnosti
Foto

Věruško, skutečnost je určitě vlídnější:-), ale ta přirovnání jsou moc vtipná, zasmála jsem se.

1 0
možnosti

Výživa pro duši je Tvůj text, Zdeni :)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jani, však já se za chvíli chystám na Tvůj článek a tím, že vyživíš moji duši, jsem si jistá.;-)

1 0
možnosti

Zdeni, tak co se týká nadpisu, to dodržuji na sto procent:-)))

Pohled do zrcadla...už není statečnost, ale přímo pomsta přírody:-D

A jinak - jsem si náramně početla.

Takže díky, a hezký den!

3 0
možnosti
Foto

Maruško, tak to máme podobně. Já klení kombinuji s tím pohledem do zrcadla;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^Ty paměti vydané zaživa mi často přijdou jako kydání špíny. Lidi se s druhými holt v dnešní době nemažou.:-/;-)

1 0
možnosti
Foto

To víš, zřejmě je větší zábava, když autor vidí, jak to ti poplivaní ze sebe čistí;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^Pěkné povídání, Zdeni:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a pěkný celý den Ti přeji!

1 0
možnosti
Foto

Zdenko, potěšila si chorého felčara, který ještě teď řve smíchem. Zejména ten bonmot o zrcadle a ženách mne dostal...R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím Tě pod duchnu! A hlavně brzké vyhnání bacilů Ti přeji!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,12
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik