Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, musím čestně a veřejně uznat, že jsi mě dostala. Copak přírodní fotečky, fotečka sympatické dámy. Ale na co byl ten příbor, to jsi neprozradila.;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to bylo čekání na těstoviny. Děkuji a příjemné odpoledne Ti přeji!;-)

0 0
možnosti
OU
Foto

Tak něco k snědku bych měla. Bydlíte nedaleko?;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^Já bych radši čuchala ty kytky než gril.:-)

2 0
možnosti
Foto

Chápu, i růže jsou jedlé;-D.

0 0
možnosti
OK

O34t13a 38K39i29n63c

3. 2. 2019 14:12

Hezké voňavé fotky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, voňavé záběry dělám ráda:-).

0 0
možnosti
Foto

R^pohlazení po duši-až na to jídlo, to je naopak dráždivé-ale říjemně dráždivé.jdu prohledat lednici;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, přeji Ti, abys v ledničce našla pěkný kousek masa na gril a na stole růži ve vázičce!;-)

0 0
možnosti
AL

Rozdáváte pohodu a radost.

Ach ...

.

Hezkou neděli všem.

.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ať je nedělní večer příjemným zakončením týdne!;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, to je hezkýR^;-D. Spala jsem dneska dlouho, oběd ještě není hotový, jak jsem uviděla fotku grilu, v břiše už začalo kručet a grilovanou dobrotu bych slupla hned;-D.

1 0
možnosti
Foto

Liběnko, je vidět, že máš prvotní instinkty v pořádku, protože Ti jako první přišlo na mysl vyrazit pro něco k snědku... a nikoli vyrazit pro pugét.:-)

1 0
možnosti
Foto

Se stupňovaným napětím jsem si prohlížel fotografie květin a vnímal jejich vůni. A přitom jsem s narůstající zvídavostí čekal na katarzi na konci blogu. Nezklamal jsem se, je to dokonalé! ;-D;-D;-D

Silně inspirován Vaším blogem, vařím nedělní oběd, který už teď voní po celém domě ;-):-);-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc a dodatečně přeji dobrou chuť. Není nad čichání k věcem, které za to stojí!:-)

0 0
možnosti

Já se tak těšil na ty choulostivé fotografie, a tam jenom dvě takové malé kozičky ...

Karmáááá !

:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,08
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik