Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdeňko, nejlepší deštník je...žádný deštník!:-))

Tak, jak to popisuješ, jsem v minulosti slavila několikrát. Protože někdy člověk chytí takovou průtrž mračen při bouřce, že tak velký deštník ještě nikdo nevyrobil:-D

Ale samože doma má deštník důstojné místo:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, vždyť Ty jsi právě vymyslela fungl nové deštníkové heslo R^!

Jinak můj deštník má taky doma své soukromí, kde ho občas nevyrušuji, ani když leje jako z konve :-).

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Děkuji za vtipnou reakci, to jste napsal báječně! R^

Jinak bacilům se u mě zalíbilo, tak jejich vyhánění zabere tentokrát víc času.;-)

0 0
možnosti
DV

D33a18v59i17d 15V85l28k

11. 2. 2019 19:10

Na deštníky! A taky na deštík

1 0
možnosti
Foto

DOBRÝ DEN VŠEM, KDO JSTE BYLI TAK LASKAVÍ A VYJÁDŘILI JSTE SE K MÉMU ČLÁNKU. VELMI RÁDA KAŽDÉMU ODPOVÍM, ALE PROSÍM O STRPENÍ. BOJUJI S HODNĚ NEPŘÍJEMNOU CHŘIPKOU, KTERÁ MĚ UŽ PÁTÝ DEN DRŽÍ V TEPLOTNÍM ROZMEZÍ 38,6 - 39,4. ČLÁNEK JSEM MĚLA PŘEDPŘIPRAVENÝ, TAK JSEM HO SEM JEN VLOŽILA, ABYCH NEPROPÁSLA DESÁTÝ ÚNOR. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ A OPATRUJTE SE. TATO CHŘIPKA JE FAKT ŠÍLENÁ.

1 0
možnosti

Zdeni, tak ať tě brzo ten neduh opustí! Drž se!

3 0
možnosti
AN

Včera byl "den pizzy", pro změnu

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě mrzí, že jsem její svátek propásla.:-)

0 0
možnosti
VN

Já zas odhad na počasí nemám, když deštník vezmu neprší ...

když ho nemám , zle je leje ...

1 0
možnosti
Foto

Ano, tento zákon schválnosti funguje perfektně. Taky to znám:-)!

0 0
možnosti
PH

Ať žijou deštníky, mám jeden v předsíni, tak jsem mu hned vrazil hubana.

1 0
možnosti
Foto

Tedy, Pavle, Vy ale umíte krásně slavit! ;-D

0 0
možnosti
LJ

Já bych přesunul den deštníků na 8. června (Medarda) nebo den po Medardovi.

3 0
možnosti
Foto

Jsem pro, bylo by to stylove.

0 0
možnosti
Foto

R^ Zdeňko, mám klasické deštníky velmi ráda, takový zvláštní citový vztah. Když se rozbije nebo mi jej někdo ukradne / paradoxně v opravně deštníků/ jsem z toho smutná a chvíli trvá než řeknu: " Ty jsi ten pravý!":-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, fakt i v opravně deštníků? Tak to je mrzuté. Zrovna jsem si říkala, že bych docela ráda vyrazila na zajímavou výstavu deštníků. Tedy pokud by někde byla, ale zatím jsem o takovém počinu neslyšela.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik