Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I33v77a94n33a 14L70a14n63c31e

28. 2. 2019 23:07

krasne fotky, hned bych se k vam vypravilaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jste srdečně zvána!!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tam jsem taky ještě nebyla.A co že to u vás vaříte "ve velkém"?;-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, fakt je, že to vaření se nabízí. Ale Václav Hájek z Libočan vznik jména vysvětloval jako souvislost s bojem proti Maďarům, kdy jejich vojevůdce měl u nás sen, jak mu někdo podává střídku chleba, což je maďarsky Belvar a po našem to znělo jako Velvar. Vysvětlení, že šlo o místo, kde ze země vyvěraly prameny, což vyjadřovalo slovo var, se mně osobně líbí víc.;-)

0 0
možnosti

D43a40v62i17d 21V62l19k

25. 2. 2019 20:02

Pěkný to tam máte.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám. Máme :-).

0 0
možnosti

U vás by se měla točit pohádka s paní knihovnicí, ale myslím že u vás musí být i lidé jiní než ve velkoměstech ...;-)

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, Vlasti. I kvůli tomu tu žiju celý život a neměnila bych.

1 0
možnosti
Foto

Pojedu na výlet, krásný městečko R^

1 0
možnosti
Foto

Skvělý nápad, Zuzanko. A až fakt přijedeš, nezapomeň na mě kouknout do knihovny!:-)

0 0
možnosti

Já zásadně zpívám "dolary".

1 0
možnosti
Foto

U vás se platí poplatek za knihovnu v tolarech?;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Na přelomu 16. a 17. století určitě;-D.

1 0
možnosti
Foto

tak už vím, kde mi uvázly kačky :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nasednout na mašinu a vrátit se pro ně;-D!

0 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeňko, městečko Velvary mě opravdu zajímá už i kvůli té veselé písničce ... "jed jsem , pil jsem , hodoval jsem, hezké děvče miloval jsem - ó Velvary - kde jsou má tolary?" Pěkné město - i fotografie... R^

1 0
možnosti
Foto

Výborně, Mirko, text znáš skvěle, věřím, že i melodii a můžem si ji zapět spolu. Tak já jdu na to...;-D

0 0
možnosti
Foto

V těch Velvarech musí být krásně, stejně jako na komíně v Dalešickém pivovaru.

2 0
možnosti
Foto

Anooo, teď jsi na to natrefil!;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,74
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik