Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dort s krtečkem je skvostný! :-);-D:-)

0 0
možnosti
KT

Jo a pečeme beránky, mandlového a mramorového, také dle vlastního upraveného receptu.

0 0
možnosti
KT

Rekonstruujeme dům a protože jsem hrozný staromil používám většinou starý nábytek, který různě předělávám. Taky nesnáším napodobeniny, které předstírají, že jsou něco jiného. Našla jsem neskutečně šikovného Ukrajince, který než si na mě zvykl, neustále kroutil hlavou a: "To já mám doma dům a všechno nové, starý krámy jsem vyhodil".

Dlouho si myslel, že to dělám z šetřivosti a neustále mě nabádal ať si koupím nové, že to sice něco stojí, ale je to krásné (laminátové). Protože ho platím za odpracované hodiny a zušlechtit starý krám dá hodně času, spočítala jsem mu, kolik mě ten který kus nábytku stojí. Už mi věří, že to nedělám z lakoty, ale teď si myslí, že jsem patrně praštěná, když investuju do starého krámu, za nějž by on měl tři nové nádherné.

0 0
možnosti
Foto

No však jsem ho Evě taky pochválila.R^

0 0
možnosti
Foto

Ten dort je podle mě opravdu velikonoční - sněhuláci zvěstují, že ještě bude sněžit, a koček je všude plno. Jen ten krtek momentálně neryje, ten ryl v únoru a další svoje období má v srpnu.

Já mám formy berana a zajíce, takže upeču berana a zajíce. Jen pocukrovat, čokoládovou polevu na nich ráda nemám. Nevím, jestli ušetřím, ale když vidím ty ceny v obchodech, tak asi jo. Upeču také i něco z ořechů, tím ušetřím určitě, poněvadž jich mám z loňské nadúrody pořád plné pytle. A dejte vědět, jak se povedly věnečky, také bych si nějakého poctivého, bez té nedobré cukrové polevy, s chutí dala.

1 0
možnosti
Foto

Tak já to sem pak napíšu, jestli jsou věnečky povedené.:-) Cukrovou polevu nedávám, jen nahoře pocukruji trošku moučkovým cukrem. Je skvělé, že máte vlastní ořechy, to se pak hned líp peče a je i víc receptů na výběr.

Tak ať se Vám beránek a zajíček povedou a sluší jim to!:-)

1 0
možnosti

Naprosto souhlasím, že přílišné skrblictví ala Lakomec, moc radosti nenadělá. Nic se nemá přehánět, že? Chce to přiměřeně.

Škoda, že ten dort nemá bílý podklad - to by lépe vyniknul.

Tradičně upeču mazanec, a nejspíš Sacher dort. A co budeš péct ty, Zdeni?

1 0
možnosti
Foto

Já se chystám péct tradiční bochánky (mazance) a žloutkové věnečky. Ale toho Tvého Sachra, toho bych fakt dala.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^to je fakt originální dortR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Opravdu je. Když mi to Eva vyprávěla, smály jsme se obě. A nejvíc tomu, jak se jí původně levný dort pořádně prodražil.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krasny dort, Zdeni, jen pro kocoury ma malo proteinu. Mne k poslednim kulatinam (jejda, to uz je zase davno) udelali masovy.:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

Masový dort, no to muselo být překvapení. Doufám, že bez šlehačky.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik