Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čtu až ráno u kafíčka, o to víc vnímám ten text. ZdeniR^V

0 0
možnosti
Foto

A gratulace k dvoustému článkuR^

0 0
možnosti
IM

I79v43a 91M48a77r51k80o45v59á

24. 4. 2019 19:30

Zdeni, gratuluju!! Ať ti to pořád píše, a ať máš pořád schopnost povýšit všední drobnosti na vzácné mimořádnosti.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji!!! Ani Ty se psaní nevyhýbej, jak vidím Tvůj článek, hned na něj klikámR^.

1 0
možnosti
Foto

J31a18n57a 86M19a76j89o48v87á

24. 4. 2019 18:15

Kdepak, Zdeni, já se podívala (to víte, knihovnická kolegiálnost, navíc mám z těch bibliografických systémů snad i jakousi známku nebo co) a za tou pomlčkou vidím zcela jednoznačné nekonečno.

2 0
možnosti
Foto

Jani, to jsi uchopila sympaticky. Jó nekonečno, to by bylo fajn. Ale myslet si to můžeme, že jo, líp se s tím žije :-).

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, pomlčka-nepomlčka,já jsem si parádně početla. Před chvílí jsem zlomená jak lodyha dorazila domů, celodenní úmorná a nezáživná práce a díky Vám , opravdu je mi zase fajn. DěkujiV

1 0
možnosti
Foto

Laděnko, já mám taky ty návraty po perném dni ráda. Když to jen trochu jde, uvařím si kafčo, nohy hodím na židli a čtu knížku, blogy, podle toho, na co mám zrovna chuť. To je nejlepší recept na zotavení se pro další fungování.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Negůglila jsem, ale pomlčku snad veřejně nemám.:-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, skoro bych řekla, že každý máme někde svoji pomlčku;-D.

1 0
možnosti

Ti, kteří mají za jménem pomlčku a v něčem vynikají, mám obzvláště ráda. Můžu se jim vyznat z přízně k nim, a eventuálně s nimi popovídat.

To je přece skvělé, Zdeni!

Tak ať ti zdraví slouží a pomlčka zůstane dlouho, dlouho osamělá!

A dík za všechny hezké blogy, za které ses hezky umístila v blogerské soutěži. Gratuluji!:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško, opravdu moc Ti děkuji. Já jsem hlavně ráda, že jsem právě prostřednictvím blogu poznala, i když většinou jen písemně, spoustu sympatických lidí, ať už jako blogery nebo diskutéry. Za to jsem vděčná a moc mě to těší. Vážím si všech, kteří se zajímají, kteří rádi čtou a nejsou lhostejní. Život je příliš krátký na to, abychom rezignovali. Kolem nás je tolik zajímavých lidí, jen je chtít najít.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné hraní s hranou, neboli hraní s pomlčkou. Ano, vede to k mnohému zamyšlení. Dal jsem své malinké vnučce pošetilý slib, že si s ní zatancuji na její svatbě. Radostně vykřikla "JOOOO!" Statisticky, s ohledem na průměrný věk mužů, je takový slib hodně nerealistický, to tedy ano. Ale vnučka mě vzala za slovo, tak to beru vážně :-)

Zdeňko, určitě pomlčku ještě dlouho odhánějte, nespěchejte s vyplněním místa za ní. veselá mysl je přitom dobrou výbavou...

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc Vám děkuji. Napsal jste to báječně!!! A zároveň jste mi připomněl poslední scénu z filmu pro pamětníky Nebe a dudy, v níž těžce zraněný Jindřich Plachta říká Jaroslavu Marvanovi, že ví, že si se svojí dcerou na její svatbě nezatancuje. A po Marvanově chlácholení, že určitě ano, že se uzdraví, trvá na tom, že si nezatancuje, protože on vůbec tancovat neumí.:-)

0 0
možnosti
IL

I34v39a13n14a 75L43a84n31c42e

24. 4. 2019 12:45

R^R^R^Pěkný blog. Pomlčka:-(, asi by si každý z nás měl uvědomit, že má ve svém životě pomlčku, že tady nebude navěky...V

3 0
možnosti
Foto

To je svatá pravda. Je škoda promarnit čas a neumět si vychutnávat právě takové obyčejné okamžiky každého dne, protože z těch se náš život skládá především.;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Zdeničko, předně ti gratuluji za umístění v blogerské soutěži. A ta pomlčka? Lze na ní přeci pohlížet různými směry. Napadá mě třeba nekonečno, ta prapodivná ležící osmička, u které si vždy kladu otázku, proč je znakem nezměřitelného prostoru zrovna ona? Žádný psavec, byť by v národní knihovně neurčuje lidské osudy, co státi se má, to se stane, ta tajuplná hořící svíce. Takže hlavu na horu, nad nejasnou čárku se s veselostí pozdvihnu.VR^

2 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji mnohokrát. To jsi napsal mistrovsky. Já bych tohle Tvé zamyšlení viděla na samostatný blog - to myslím vážně a pochvalně zároveň!!!R^

1 0
možnosti
Foto

R^Špatně jsi to pochopila, Zdeni, ta pomlčka je vzácnou výsadou. Kdo ji má za rokem narození, ten nestárne, nýbrž mládne:-)

3 0
možnosti
Foto

Jo tááák, ono je to odečítání, tak to je jiná... Děkuji za prozření, Jene;-D!

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,74
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik