Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si šla zaplavat, pak si u telky otevřela lahvinku bílého a byla docela spokojena. Klid a pohodu miluji

1 0
možnosti
Foto

Tak to je parádní relaxace. A oboje je na zdraví!!!

0 0
možnosti
Foto

Když jsem si pročetl diskuzi od začátku až do konce, tak vidím, že už vše co jsem ctěl už bylo řečeno a nemůžu diskutovat...:-(;-D;-) Ale přesto alespoň mohu poděkovat za skvělou zábavu a těšit se na další setkání.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za pěkná slova. Taky se těším na příště! :-)

0 0
možnosti
ŠM

no hlavně by měla dělat něco,aby doma sama nebyla nebo aby byla s někým někde jinde ;-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, kdepak, kdyby byla s někým nebo někde, nemohla by dělat tu spoustu zajímavých věcí:-).

0 0
možnosti
MV

v mnohem se aktivity zen prekryvaji s aktivitami muzu

jen bych pridal napr:

- odkopne sundane ponozky blize kosi na spinave pradlo

- na kazdou porci dalsiho jidla si bere novy talirek

- ma spustenou televizi, radio a treba i CD prehravac najednou

....

hezkej tejden preju, Zdenko

1 0
možnosti
Foto

Marku, to jsou krásné přípodotky. Mají jen jednu vadu, všechny tyto věci pánové běžně dělají, i když je doma celá rodina;-D.

0 0
možnosti
AL

Nádhera, a to si myslím, že tam není všechno! :)

Teď by měl např. Pavel Hewlit napsat, co může dělat muž, když je sám doma.

A proč právě on? Protože .....

Karma.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že je to komplet ;-D.

Ale Vy jste nedokončil větu. Protože... ?!!

0 0
možnosti
JN

Nějak mi tam chybí varianta vybalit ze skříně vibrátor a strávit neděli autoerotikou. ;-);-D

0 1
možnosti

Vibrátor nemám, tak si raději něco přečtu.

0 0
možnosti

Tak jsem si početla a docela mám dobrý pocit, že to skoro všechno tělám také. Mohou se dělat ještě další věci, třeba v létě běhat doma na Evu, pšouknout si kdy je třeba, vyběhnout na zahradu v rouše Evino už nikoliv. To by se postarší soused mohl leknout. No nic zdravím paní Zdeňku a přeji hezkéí jaro.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za doplnění sympatických činností. Evino roucho je fajn, když si ho oblékám, nemusím hledět na konfekční velikost:-).

3 0
možnosti
Foto

Jasně, všecko ! Krásná paní Ortová, zdokumentovala jste i mou radostnou (dnešní) neděli. Děkuji Vám V, karma R^. A ten úsměv mi uvízl na tváři a nejde sundat ;-D.

2 0
možnosti
Foto

Milá paní Voříšková, když se mi povede někomu zpříjemnit den, ať je to jakkoliv, pak je to jedno z mých dalších potěšení. Děkuji a posílám nedělně večerní pozdrav! :-)

0 0
možnosti
JS

Taky miluju studenou svíčkovou! :)

1 0
možnosti
Foto

Jani, on i studený segedín má něco do sebe ;-D!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Janičko.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik