Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je dobře, že má člověk v srdci místa, kde je rád. ZdeniR^V

2 0
možnosti
Foto

Svatá pravda. Promítám si je vnitřním zrakem a lepší kino neznám:-).

0 0
možnosti

Bezva jsem si početla, Zdeni!

Dík!:-)

1 0
možnosti
Foto

Také děkuji, Maruško, a moc zdravím!!!

1 0
možnosti
Foto

Ani bych se nedivila, kdyby tomu tak bylo... S těmi Vietnamci. :-) Já už můžu dnes mít zážitky leda z práce, a tam je lepší, když nejsou. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, s tím Zlínem a Vietnamci to je fakt, potvrdilo mi to nezávisle na sobě už víc lidí. Ale osobní zkušenost nemám. Ovšem zážitky z Tvé práce by mě zajímaly, šup sem s nimi:-)!

1 0
možnosti
Foto

R^Pěkná mozaika, Zdeni. I když ne všechny její kamínky jsou pravé, některé se blýskají jenom naoko. Ale tak už to v životě chodí:-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Jene, všechny kamínky mozaiky jsou nefalšovaně pravé, žádný šmuk mezi nimi není;-D.

0 0
možnosti

nahodou...spriznenej reznik...to je porad terno

ja bych se klidne po kolonade prochazel se zatocenym kusem dobryho kabanosu namisto s kaliskem na lecivou vodu

hezky dny preju, Zdenko

3 0
možnosti
Foto

Rozhodně by to byl nový a zajímavý trend. Cha, úplně si to vizualizuji, škoda, škoda, že neumím kreslit, hned bych ty vidiny hodila na papír;-D.

0 0
možnosti
Foto

Paní Zdenko, mám ráda srdečné lidi, kteří rádi pokecají s každým, moje maminka říkávala "bodrý člověk". Kdyby v masně prodával bodrý člověk, určitě by Vás přivítal vřele stejně jako ta prodavačka v porcelánu. Zvláště Vás, určitě jste také bodrým člověkem a Vás prostě nelze si nezapamatovat, jste nezaměnitelná. Až se přijedete producírovat do našich lázní, určitě Vás už zdaleka poznám.

1 0
možnosti
Foto

Teď čtu o nejkrásnějším místě u nás. Tak to jste ještě nebyla v našich lázních!!

0 0
možnosti
Foto

I61v21a56n 58M62a34r12e45k

14. 5. 2019 11:23

Karma a poděkování p.Ortová, tak to u nás v Luhačkách a jejím okolí chodí R^V [>-]

. . . . . ."Možná je to i tím, že u nás nezrácíme čas "milionem chvilek Rv".

1 0
možnosti
Foto

Vy jste opravdu Luhačovičák, pane Marku? Já Luhačovice a jejich okolí považuji za nejkrásnější místo u nás a vždycky jsem tam moc šťastná!V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS