Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D84a85v41i84d 65V71l86k

19. 5. 2019 18:24

A proto já radši zase nezhubnul,aby se vědělo ,kerý su.

3 0
možnosti
Foto

Správně, Davide, já také ostatní nerada uvádím do rozpaků:-).

0 0
možnosti
Foto

Loni mi to nevyšlo, tak jsem myslela, že Vás poznám letos... Škoda.

3 0
možnosti
Foto

Snad Ti jako malá náplatsička poslouží, že jsi poznala mě. Vždyť jsi na to čekala víc, než deset let...;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě jsem si uvědomil jednu věc - včera jsem si se spoustou lidí potykal. Může se ale stát, že v budoucnu pod vlivem tohoto faktu v diskusi potykám i někomu, s kým jsem si včera nepotykal. Předem prosím v takovém případě o shovívavost, neb taková možnost je zaviněná nikoliv snad mou drzostí, ale nastupující meliorací paměťových buněk. Díky za pochopení.;-)

3 0
možnosti
Foto

R^Zdeňko, přeji brzké uzdravení a doufám, že se najde příležitost dohonit zmeškané.;-D;-)

4 0
možnosti
Foto

Soni, osud je prevít, někdy mě pěkně vytahá za drdol. A já se tak těšila.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni byl to úžasný večer škoda, že si nemohla.

6 0
možnosti
Foto

Bohunko, i z fotografií ta pohoda a dobrá nálada sálá. Moc vám to všem slušelo!!!

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, setkani bylo velice zdarile. Ale, marna slava, bez Tebe neuplne. Tak se brzy uzdrav:-)

3 0
možnosti
VF

Jsem přesvědčená, že jste na srazu chyběla. Dnes netrpělivě projíždím články, čekám povídání - "tož jaké to bylo"?

1 0
možnosti
Foto

Bylo o fajn, nejlepší byl úžas některých lidí, že jiní lidé skutečně existují jako tvorové z masa a kostí...:-)

6 0
možnosti
Foto

Já vypadám stejně od třinácti a přesto mě lidi nemůžou nikdy poznat.;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsi mě pobavila;-D.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem byla akorát u holiče;-D

Chybělas tam.

3 0
možnosti
Foto

měli jste škytavku? Všichni?

7 0
možnosti
Foto

I z těchto Tebou popsaných důvodů pokrývám svou pleš tak, aby mne k každý rychle poznal. Je škoda, že Ti to včera nevyšlo. Bylo tam fajnR^

5 0
možnosti
VF

Tak pište, foťte, potěšte nás, co jsme tam nebyli. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,33
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik