Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ono stačí, když se malého zeptám:" Co to máš, Tomášku?";-D

1 0
možnosti
Foto

Chápu, Šárko, to jsou takové zákeřné češtinářské chvíle.:-)

1 0
možnosti
Foto

Bezvadný, Zdenko. Pamatuji jednu paní, které rodiče dali jméno Perla ( a to jim ještě rozmluvili, protože chtěli Perluška ). No a já tu paní poznal, když měla asi 60 let, ale cca 130 kg. Ono to prostě rodiče nedomysleli.

Karma.

1 0
možnosti

Sice popis pasuje na tuto, ale jmeno aprijmeni je obracene.

https://www.erzaehlperspektive.de/petra_perle.html

0 0
možnosti
Foto

Úplně se stydím, že tuto detektivku neznám. Ale autor si se jmény pohrál sympaticky.:-)

1 0
možnosti

Sebastian.

Jako malý nechápal, proč se ho báby ptají, kde má Belu.

1 0
možnosti
Foto

Sebastian je krásné jméno. Ten seriál jsem jako malá měla moc ráda.

0 0
možnosti
Foto

Jakousi pratetu Klotyldu máme v našem rodinném rodokmenu. Ono je to vlastně původně krásné francouzské jméno, ale nevím proč, připomíná mi "kloktadlo". ;-D Jeden můj kolega má požehnaně dětí se staročeskými jmény: což o to Václav a Vojtěch, to ještě jde, ale Zdislava a Mlada až povyrostou, možná svá jména omlátí rodičům o hlavu...

R^:-):-)

1 0
možnosti

Čuměl jsem na život a odpozoroval jsem - Je zela lhostejné, jak se člověk jmenuje - Jde o to, jaký vlastně je. Za vhodné, mi i připadá ctít tradici = Dědka - babky - otce - matky. Možný nenásilný prvek, té mezigeneračrní sebereflexe. Moderní nebrat - Co je dnes, zase není zítra! Naopak, cizukrajná křestní jména považuji za šílenost. Xenie - Elizabeth Nováková? - Asi je lepší Novákové dát vzdělání, tím pak zaujme lépe. Podobně, zde číhá novodobé nebezpečenství, co takhle Andrej !? Jste přes knihy, (jsou nám blízké). Pak i naší rodině blízký rod Lva Bílka - Knihkupci. Ten Lev, je právě ono! Uctění návaznosti, plně chápu. Přiznám se ovšem, že jsem se vždy rozesmál! Jak asi oslovují to malé - batole v peřince? Lvíčku náš - Co děláš? Čím jej pak vlastně krmí ... !? :-)

3 1
možnosti
Foto

Miroslave, díky moc, jako vždy jste to perfektně rozebral a moc jste mě tím potěšilR^. A za větu: "Asi je lepší Novákové dát vzdělání, tím pak zaujme lépe," bych Vám ráda koupila kafe, ale nejste poblíž, abychom si ho vypili spolu. Tak usrkávám to svoje a na dálku se na Vás usmívám!:-)

2 0
možnosti
Foto

No ale představte si, Zdeničko, kdyby dal někdo svému synkovi jméno Maxim, a měl přitom příjmení Malý. Jednoho malého Maximka znám, ale na štěstí jeho přímení není Malý, dokonce ani Hrubý... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tedy, Mirečko, to máte pravdu, to by taky nebyla nejlepší kombinace.;-D

Jméno Maxim je moc pěkné. Jmenuje se tak vnuk jedné mé známé. Její dcera má za muže Alžířana a to jméno se dobře vyslovuje i jeho rodině v Alžíru. Takže splnilo účel vrchovatě.

0 0
možnosti
Foto

R^Ten závěr mě dostal;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Nu, nastane určitý věk a kluci to rozjedou. Patří to tak nějak k bontonu dospívajících.:-) Nedávno mi ale moc do smíchu nebylo, když jsem si všimla, že tím pojmenováním kluci oslovují i dívky. Ale abych jim nekřivdila, malé dámy v tom nezůstávají pozadu.

Ovšem na druhé straně, kdyby se nedělo nic horšího, tak zaplaťpámbu i za to.:-)

1 0
možnosti

Zdeni, díky za vtipný blog!:-)

Ať se ti hojí noha! A jak se ta sádra jmenuje?:-D

2 0
možnosti
Foto

Navrhuju pro tu sádru jméno calcium fujtajblum otravum :-)

1 0
možnosti

Když se jmenujete Malý, nedávejte synovi ani jméno Jarda.

Děcka jsou koumáci, vymyslí jinou legraci, když si chtějí udělat slandu.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Chaaa, děkuji, to mě moc pobavilo a je to svatá pravda.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS