Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pamatuji jeden silně nadčasový: Stojí vedle sebe dva a jeden říká: "Víš, soudruhu, čím větší země, tím větší logika".

Karma.

2 0
možnosti
Foto

Ježiši, to je pěkný, ten jsem neznala ;-D.

0 0
možnosti
PH

Politická satira skora neexistuje, a díky za výjimky jakou je třeba pan Kemel - a dávno jsou pryč časy pořádů jako třeba S politiky netančím. Sami politici satiru zničili, neboť se stali, stejně jako politika, smutnou satirou, jíž se člověk ani moc nezasměje, spíš jenom tak hořce, a pokývá hlavou, kam jsme se to dostali a o co jsme díky tomu přišli. Třeba právě o tu pravou satiru.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, to jste napsal skvěle, naprosto s Vámi souhlasím a děkuji za hodně rozumný názor!!! R^

0 0
možnosti

Zdeňko, pan Renčín...je můj nejmilejší autor kreslených vtipů. Mám je nalepené v sešitě (ten mám na chalupě, ale některé v hlavě).

Moje oblíbené jsou:

Stojí dva pánové před vitrínou v muzeu, kde je napsáno...poslední medvěd. A jeden povídá druhému:"škoda, že tu nemají vitrínu s posledním blbcem."

Druhý na stejné téma:

"výhodou je, že vedle něj nemusíte dávat krabičku sirek, aby bylo vidět, jak velkej je to blbec!":-)))

Díky za pobavení, a zdravím nohu!:-))))

3 0
možnosti
Foto

Já i noha, Maruško, moc děkujeme!!! Pan Renčín byl Múzami hojně líbaný a pak plodil tak skvěle, že nás čtenáře dělal šťastnými! V

1 0
možnosti
Foto

R^ Do knihovny k Renčínovi občas prchám pro uklidnění mé duše, zvláště pak po zprávách v televizi, pokud je nevypnu v polovině nebo rovnou na začátku. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, tak to máme hodně podobné. Můj osobní manuál na sledování zpráv je stejný! ;-D

0 0
možnosti
VN

Já nahlížím na pana Kemela ... také má dobré vtipy ... https://www.kemel.cz/

Na nožičku foukám co nového píše Zdeňka koukám ... R^

2 0
možnosti
Foto

Vlastičko, díky moc, v tom horku je každé pofoukání milé! Jinak vtipy Mirka Kemela mám taky moc ráda. Dokonce máme společnou knížku mých aforismů a jeho kreslených vtipů. Jmenuje se Naše politická kaše.:-)

0 0
možnosti
Foto

já mam nejradši tenhle:

Na schodech do viného sklípku stojí tři páni a ten jeden volá směrem ke sklepníkovi:

"Strécu, sú tu nějací fyzici z Prahy a že prej ešče neviděli čtvrtý rozměr! Tož jim dajte cucnůť! "

;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak ten mě potěšil, neznala jsem, chechtám seR^!

0 0
možnosti
Foto

zdeňko brilantní jako vždy:-))

a v tom Vrchlabí jsme byl tenkrát taky, (jé, to je už dávno)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, no to je milé. A je pravda, že od té výstavy už uběhlo pěkných pár pátků. Ale do dneška na ni vzpomínám jako na velký zážitek a pořád slyším ten smích, jak se od jednotlivých stanovišť ozýval a burácel.:-)

0 0
možnosti
AL

Pavel Kantorek - krásný, ryze český homosatirus. :)

Krásně jsem si zde početl.

Zde najdu vždy ten správný protipól tomu, co zde dokáží někteří blogeři - blogerky vytvořit.

.

Početl jsem si. :)

1 0
možnosti
Foto

Chaaa, homosatirus, to je pěkné! R^

Děkuji a zdravím!

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, Renčín, prostě humor v nejryzejší formě;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Byl to zkrátka Pan kreslíř a Pan humorista.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik