Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, Věruško!!!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vlastičko!

0 0
možnosti
Foto

Ať je jakej je, hlavně když je šťastnej viď Zdeni R^ :-)V

2 0
možnosti
Foto

No přesně tak, Kájo.R^

0 0
možnosti

Kdysi byla taková písnička :"proč proč proč... NĚCO, když tatínek to taky nedělá". Možná to pamatujete. Jinak drobnost k metařům, u nás dostali někteří prospěšní"pracovníci, fukar místo kostěte. Takhle poránu, to je něco. To byl lepší gay. Gayové prominou, nic proti nim nemám.

0 0
možnosti

Proč například malé dítě čistotu má držet v bytě, když tatínek nejradši klepe popel po gauči.... nezpíval to Jiří Štuchal ?

0 0
možnosti
Foto

Milé jako vždy. A karma. R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši a zdravím!!!

0 0
možnosti

Metař v nejvyšší baseballové lize dostává na účet miliony.. Co je na tom postu špatného..

1 0
možnosti
Foto

Tomu říkám skvělá odpověď, díky Vám za ni!!! R^;-D

1 0
možnosti
Foto

To,že by byl gay,by mně nevadilo,kdyby byl zdravej.:-)

4 0
možnosti
Foto

Šárko, mluvíš mi z duše.R^

1 0
možnosti

Žehlicku jsem si nikdy nepřál a dodnes je mým nepřítelem. A vida... dopadlo to, jak to dopadlo. Přání jsou přání, a realita je realitou.

4 0
možnosti
Foto

No přesně tak, Marku! Já Ti sem zkopíruji, co jsem hluboko dole napsala Jitce Š.: "Kamarádka, která se už před lety odstěhovala na druhý konec republiky, takže se už moc nevidíme, ale hojně si píšeme, se mi vloni svěřila, že jí třicetiletá dcera přivedla představit svoji přítelkyni. A kamarádka situaci sice ustála, ale když odešly, málem se zhroutila. Pár dní nestála za nic a pak si řekla, že jsou na světě důležitější věci, že tohle si nikdo nenaplánuje, že dcera orientaci prostě dostala do vínku a ona to vezme tak, že v její přítelkyni získala další dceru. Má teď prostě dvě holky a má je obě ráda."

Jo a ten kamarád, co měl o syna obavy, byl zvukař u filmu.:-)

2 0
možnosti
Foto

Můj bratranec měl kdysi svůj vlastní kočárek na plyšáky. Nikdo to neřešil, starší ségra a vedle u babičky věčně nastěhované čtyři sestřenice.

1 0
možnosti
Foto

To je jasné, měl prostě motivaci;-D.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS