Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P15a36v51e30l 32V78á59v40r72a

24. 6. 2019 12:35

zdeňko kávička mi s Vámi chutnala MÓÓÓC:-)

1 0
možnosti
Foto

Upřímně děkuji. Však mně s Vámi taky;-)!

0 0
možnosti
Foto

Pochutnala jsem si.R^:-):-)

P. S.: Také přeji dodatečně vše nejlepší k svátku.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavli! A já Tobě i Tvým studentům přeji sympatický předprázdninový týden! ;-)

1 0
možnosti
Foto

.... a vše nejlepší k svátku....

0 0
možnosti
Foto

J13a59n 41Š85i85k

23. 6. 2019 14:28

Děkuji za nedělní odpolední pohodu k mé kávě :-)

2 0
možnosti
Foto

A já Vám děkuji, že ji pijete v "mojí nedělní kavárně". ;-)

0 0
možnosti

Zdeňčina "Poetická kafárna." (Nezaměnit za kafrárna!)

Ráda do ní chodím. Má kouzlo i vtip. :-) i :-P

1 0
možnosti
Foto

Věruško, moc děkuji. Však já Vás tu vždycky s upřímným nadšením vítám!!! V

1 0
možnosti

Zdeni, to jsou moc hezké a trefné textíky. Díky za milo na neděli.

(Ranni káva byla tradičně dobrá, a ano tři šálky:-))

Hezkou neděli i Tobě!

2 0
možnosti

p.s. jsem to já truhlík!:-))

Samozřejmě všechno nejlepší, hlavně opět funkční nožku :-) ke Zdeňce. A kávu vyměň za něco svátečního.

2 0
možnosti
Foto

Vaši kavárnu navštěvuji skutečně rád a mohu jen chválit :)

2 0
možnosti
Foto

Milý Filipe, děkuji moc, v mojí kavárně máte permanentně rezervovaný stoleček!:-)

0 0
možnosti

I10v61a19n93a 59L48a65n75c55e

23. 6. 2019 11:29

Omlouvám se, že se s kávou k vám nepřipojím:-(, nemůžu ji pít, byla bych tak nadopovaná energii, že bych skákala až u stropu;-D, a to přece v mém věku nejde.!! Ale i bez kávy: napsala jste nádherné postřehyR^R^R^VVR^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji moc. Navrhuji, dosaďte si za kávu čaj nebo cokoli jiného pitného. V té mojí kavárně se to smí!:-)

0 0
možnosti

Tedy, já si dal kávu jen jednu, ale zato s chutí a zadostiučiněním, neboť po ránu poněkud zmaten četl jsem nadpis jako "tři krávy na neděli" a těžce jsem přemýšlel, proč zrovna Vy a takové podivné táma ...

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě pobavil a rozesmál. Já mám tyhle "překuky" ráda, taky občas čtu něco, co tam není, a když si to zpětně uvědomím, směju se sama sobě.

Ovšem "tři krávy na neděli", to je i pro sváteční oběd docela velká porce.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS