Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Rehabilitace erotickym ctivem nevim, nevim. Ale pokud jse o leceni bederni patere neni nic lepsiho.

1 0
možnosti
Foto

Ale jedno vím jistě, zdravotní pojišťovna to nehradí. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VN

Zdeni, já nemám slov.... ale tobě slova neodchází a to je prima ... R^

1 0
možnosti
Foto

Milá Vlasti, horce zdravím a moc děkuju!!!:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DErotické čtivo jsem si asi dvakrát vzala do autobusu. A jen jsem doufala, že mi někdo nečte přes rameno... Hlavně zas nešlápni do nějaké díry!

1 0
možnosti
Foto

To mi, Klárko, nehrozí, já teď jezdím na vozíku, na šlápnutí si ještě musím počkat. Ale výmoly v dlažbě, ty mě budou dlouho strašit i ve snu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Příhodné čtivo na magnetickou rezonanci!R^;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To víš, výběr čtiva, to je moje ;-D.

1 0
možnosti
Foto

J37a94n 59Š73i41k

27. 6. 2019 12:29

Všechno se děje z nějakého důvodu. Tak třeba Vaše zdravotní utrpení má jednoznačně sloužit k prostoru pro Vaše nové nápady. Děkuji za článek a jinak z Vašich kavárenských pidipříběhů jsem doslova nadšen. Jako už dlouho, z nikoho, ne R^

2 0
možnosti
Foto

Milý Jene, ani nevíte, jakou radost jste mi právě udělal. Děkuji mnohokrát!!!

0 0
možnosti
Foto

A já se budu těšit na další pokračování. Super jako vždy. A úplně tě chápu, Zdeni, mám doma knihomola. Čte všude a vždy má pořádnou bichli sebou. Dokonce ji na Vánoce jeden starší pán v autobuse, kterým pravidelně jezdí. Dal knížku ještě v originálním balení, prý si všiml, že ráda čte, tak prý tu knihu někdo přečte. ;-D Pro Danču to bylo velké plus, má sociální fobii a toto gesto ji posunulo, dál. Takže starý pán ani neví jaký dar ji dal.

1 0
možnosti
Foto

Kájo, Ty jsi tak hodná, díky moc. Však já si k Tobě taky ráda chodím čtivě zamlsat! V

0 0
možnosti
Foto

Kájo, Ty jsi tak hodná, díky moc. Však já si k Tobě taky ráda chodím čtivě zamlsat!

0 0
možnosti
Foto

I trpícím na lůžku je možnost zažít i nemožné;-DR^ (viz moje rehabilitace, až bude čas);-)

1 0
možnosti
Foto

Tak na to se už těším. Jitko, honem si udělej čas;-D!

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik