Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mnohokrát děkuji!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti moc, Bohunko!

0 0
možnosti
Foto

tyjo, jsem ideální žena po padesátceR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrá poznámka, Zuzi. Teď to bude vypadat, že jsem si vzala mustr podle Tebe ;-D.

0 0
možnosti
VN

Se vším souhlasím, a v prvním bodě bych přidala, žena po padesátce je odvážnější ... jak odvážné je nosit roztrhané džíny na cimpr campr ??? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vlasti, stejně je ze všeho nejlepší být svá po celý život, že jo.To je tak svobodný pocit, že snad nemůže být lepší. Klidně i v těch na cimpr campr;-D.

1 0
možnosti
Foto

Pobavilo, takhle po ránu...R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a oceňuji, že i když nejsi žena po padesátce, vidíš v tom pobavení, které jsem zamýšlela! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^skvělé. A - měla by nosit jen úsměv, protože o životě už hodně ví a je naprostá ztráta času se na svět v té druhé půlce mračit, V. S tou sukní-jsem to já měla obráceně...;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, krásně jste to okomentovala!!!R^

Takže tu sukni jste měla Vy od dcery? Djó, dobrý!:-)

1 0
možnosti
Foto

Vždycky chci mít hlavu v oblacích...a nohy na zemi...

1 0
možnosti
DP

No tak to je podle mne idealni postoj;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ žena po padesátce by neměla nosit na zádech muže přes padesát kilo a více.

1 0
možnosti
Foto

To je ovšem těžko splnitelné, znáte maminky, co by pro své synky neudělaly;-D.

0 0
možnosti
PB

Žena po padesátce by měla nosit už jen svému muži pivo domů. ;-)

0 0
možnosti
EB

muž ženy po padesátce že by byl takový chcípák, že by ani do hospody nedošel? ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,01
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik